Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettmenscykeln-och-mensskydd
Läst 1495 ggr
KallaMigMimmi
0

blod trots p-plåster?!

Jag ska byta p-plåster om tre dagar och borde inte få mens innan nästa vecka, men trots det har det kommit tjokt blod efter att jag haft sex. Vet int än om det er mensen som kommer..funderar på att köpa ett akut piller för säkerhetsskull men har hört att det kan bli förmycket hormoner. vad tror ni?

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

[Devya]
0

Fortsätter det at komma blod? Det kan ju vara så att sexet satte igång mensen.

För mig brukar sex leda till att mensen kommer tidigare om jag har sex 3-5 dagar innan jag egentligen borde få min mens.

Men jag vet inte hur det fungerar då det gäller p-plåster. Hoppas att någon annan har något bättre att komma med. :)

KallaMigMimmi
0

okej jo det kan nog vara så för mig också då för ska ju igentligen ha mens om 3dagar men det verkar som blödningen komit tidigare. Tack för svaret det är skönt att veta:)

funderar nu bara på om jag ska ha kvar plåstret 2dagar till? kanske du inte kan svara på men har du fortsatt med p-pillrena när det hänt för dig?

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

[Devya]
0

#2 Det enda jag och min sambo använder är kondomer eftersom allt annat är jag väldigt skeptiskt mot. Så jag har ingen erfarenhet av de övriga preventivmedlen.

Hoppas att någon annan kan hoppa in med ett svar angående det här.:)