Äldre ?
Jag är. En ung tjej 18 och otroligt mogen för min ålder . Inte att jag inte gillar att umgås med de i min ålder men det känns som att dem är lite för unga ibland . Såklart det är kul ochvhänga med dem i sin ålder. Men minna vänner jag haft sen dagis har alltid vart lite äldre i Sinet och mogna . Men en jag alltid känt är att jag såklart föredrar äldre människor alltså så som Mona vänner är och äldre brukar ju va mycket mognare. Men till saken Jag har alltid vart intresserad av äldre men inte att jag älskar gamlingar som är 70 men 25 -30 åringar och ibland upp mot 40 om den ser bra ut . Den ska ju gärna se bra ut och så såklart . Men de jag älskar är dessa manliga drag vilket är svårt att hitta på en yngre kille. Men de känns så konstigt men dessa äldre attraherar mig mer tmriktiga klarar är de fler son känner så eller är jag onormal ?
Nä jag tycker inte du är onormal. Alla är olika.!
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Sådär har jag alltid känt. Och nu i en ålder av 36 så tänker jag att jag gärna skule ha en karl som är sådär 10-15 år äldre.
Kanske har att göra med att vi tanter mognar fortare hihihi 
kan säga att jag absolut inte tycker att du är onormal, för jag är i din ålder och känner EXAKT det samma, du snodde mina ord! ;)
Tror att det är normalt att känna så när man är arton, att dras till manliga drag, vilket äldre har. Jag i min ålder tycker ju att 25-årigar är sjukt omogna:P men fina att se på….
Ja jag har inte dekret träffat en 25 åringar som som vart jätte mogen . Men dessa äldre klarar gör mig otroligt sugna . De finns en 4o åring som inte är allt för snygg men de jag ser det jag vill ha, jag hans röst och hans allt . Och det som gör mig ännu mer attraherad är att han tittar och visst ett intresse problemet är att det är ju otroligt stor skillnad XD Men det jag oftast vill ha är otroligt manliga drag i vilket är oftast äldre de gör mig otrolig attraherad .
#5 eller hur? Titta bara på Patrick Dempsey, han såg ut som en fjant som ung och nu är han hur läcker som helst. 
6 de kan man säga han kan man säga otroliga manliga drag han smälter jag av :)
Jag tror dock inte att ordet mogen passar in bara för att man gillar äldre män. :) Det handlar om tycke och smak.
Själv tycker jag också om äldre män och hur de ser ut. Jag tycker att de är mycket stiligare och intressantare än yngre killar. Jag har tyckt så här ända sedan jag var tonåring. :)
Jag dras för det mer mogna män som oftast är äldre men finns även mogna yngre snygga män ;) När jag är i en relation bil jag att den ska va seriös och leda längre en en tonårs förälskelse jag vill mysa älska och bilds familj .

Bara för att de är äldre behöver de knappast vara mogna, och när någon beskriver sig själv som otroligt mogen..
Inget fel med att gilla äldre karlar/kvinnor, alla gillar vi olika saker och attraheras av olika personer. Är det något man gillar så kör på, så länge det inte skadar någon så ser jag inget fel med det.
Qui dormit, non peccat
Instämmer 10 ;) det behöver inte va mer mogna för att dem är äldre . Men jag gillar äldre men för deras drag och många har vart mer mogna sen finns de mycket mogna 19 20 åringar med man ska inte säga att alla är på ett vist sätt inte alla är olika mogna i olja åldrar och blir aldrig mogna ;) Om jag ska beskriva mig självsäkra är jag mogen men endå kan jag tycka det är otroligt roligt att skoja och driva lite . Så man säger så så är lika mogen som man kan va kan kan man också va omogen ;) jag älskar manliga drag och de attraherar mig oerhört mycket men han får gärna va snäll och rolig men allvarlig och mogen när det gäller ;)
Det ska stå och vissa blir aldrig mogna och vissa har alltid vart mogna ;)