gravid?
Tog ut staven den 11:e fick mens två dagar senare varade fyra dagar. Nu har jag ont i brösten eller de ömmar och känner att det spänner i livmodern eller äggstockar som typ mensvärk. Varken dags för mens något igen. Men kan det redan ha tagit sig och jag är gravid? Någon idé att testa?
Lät som väldigt kort tid att hinna ha ägglossning, bli gravid och börja märka symptom, men man vet ju aldrig. Det är väldigt vanligt med sådana symptom du beskriver när man slutar med p-medel. Hormonerna åker bergodalbana.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
tyckte allvarligt att det var konstigt själv efter så kort tid. Kanske åker berg och dalbana då. Får väl vänta och se.
Tidigaste testerna man kan använda är väl från 6-7 dagar efter befruktning tror jag. Annars kan du ju räkna ut när du borde få din nästa mens och testa om den inte dyker upp då! Beror på hur nyfiken man är
Men å andra sidan är det inte heller säkert att tester visar positivt före utebliven mens.
Jag väntar och ser vad som händer. Men denna spänning(där nere) gör att det känns som om jag är konstant kissnödig och det är skapligt irriterande. Mitt jobb gör att det är lite svårt att springa på toa i tid och otid. Men får väl göra folk sura en stund.
#4 Skulle du vara gravid lär du få fortsätta göra dem sura nio månader framåt 
Menar det Men det är väl härligt då kanske de blir glada att bli av med mig ett råg
#6 Usch, det får vi väl hoppas att de inte tycker!