Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 3890 ggr
Anonym
Anonym
0

Vätskor

Hej jag lånar en bekants användare och där av väljer jag att va anonym . Men jag tänkte höra med er kvinnor . Det är så att jag är en tjej tonårs tjej, det sprutar massa vätskor ur en där nere när man blir glad och så . Ni vet när man har mens att om man gör en häftig rörelse kan det spruta/rinna lite . Och då tänkte jag är det kåt vätska men de känns inte så men det är absolut inte kiss de luktar inte kiss . Vad är det min kropp håller på med ?

[Devya]
0

Du tror inte att det är bara flytningar? Ibland får man lite mer flytningar.

Anonym
Anonym
0

Ja de kan det nog va men det är när jag blir glad eller ser en viss person . Ibland kan de också komma när jag är helt normal men väldig sällan då . Men vad gör jag med flytningar ?

Åsa S
1

Man behöver inte göra nått ifall det är normala flytningar det är kroppens sätt att städa därnere så det är helt normalt. Det är bara om det börjar klia eller lukta illa som man måste gå till gynekologen.

Anonym
Anonym
0

Ja ok tack så mycket för svaren :) det gör mig mer lättad jag har aldrig haft samlag men går ofta i tajta jeans och hoppas slippa svamp

Anonym
Anonym
0

Ja ok tack så mycket för svaren :) det gör mig mer lättad jag har aldrig haft samlag men går ofta i tajta jeans och hoppas slippa svamp

[Devya]
0

Det låter som om det bara handlar om flytningar. Alla kvinnor får det och det är inget att oroa sig över.

Det du kan göra är att använda trosskydd eller välja att byta trosor lite oftare. Mycket annat kan du inte göra. :)

Anonym
Anonym
0

Ok tack så mycket känns mycket bättre :)

[silkesnosen]
0

Ingen fara, flytningar kommer du alltid ha, undvik trossydd, skapar grogrund för Svamp, du håller på att bli kvinna;P

Anonym
Anonym
0

Ja men jag har redan mena men flytningarna vart lite skrämmande .:)