Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettsamlevnad
Läst 2497 ggr
Tintin82
0

Kontaktannons!!

Jag har en kontaktannons på internet och härom dagen när jag var inne så såg jag att en kille som verkade vara trevlig hade varit inne och tittat så jag skrev en rad till honom och avslutade med "hoppas allt är bra"? jag fick ett svar på raden jag skrivit och sedan skrev han "jo det är bra själv då?" och visst så är det bra men om jag skriver "jo det är bra" vad skriver jag mer då? för skriver jag bara att det är bra kanske han inte skickar tillbaka men avslutar jag med en fråga så är det mera troligt att han svarar…en sak till personen i fråga har en dotter på 9 år och jag undrar jag har inte haft ett förhållande på ca 7 år och jag har alltid varit som en öppen bok men det vill jag inte vara längre..men jag har aldrig dejtat någon med barn, har ni gjort det och hur fungerar det då? blir det mycket krångel om man dejtar någon med barn??

Åsa S
0

Det beror på vad du menar med krångel. Om du är sån som blir störtförälskad och vill ses varje dag så kanske inte det funkar ifall det är nån som har barn varannan vecka och således bara kan ses varannan vecka. Och barnet kommer alltid först det måste man vara beredd på och inte bli sur ifall nån dejt ställs in för att barnet behöver sin pappa.

+Det kan ju hända det blir problem ifall barnet inte gillar dig sen då du ska lära känna hans barn.

Har han barn på heltid kan det bli bökigare få ihop tillfällen att ses på så själv undviker jag män med barn på heltid om de inte kan övertyga mig att de kommer göra tid för att vi ska kunna ses.

[silkesnosen]
0

Du får träna på det där, fortsätt fråga, skoja lite, berätta ngt om vad som hänt under din dag. Nej, du behöver inte vara som en öppen bok alls, det kan du vara när du träffat personen, så länge du givetvis inte ljuger. PÅ dejtingsidor så har man kontakt med massor av människor så berätta det du är bekväm med. Jag personligen har aldrig funkat med ngn som har barn och det har inte med barnet att göra utan med att mannen har mer fixa ideér och vill bara att jag ska passa in i hans drömbild.