Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 3076 ggr
[PetzLinda]
0

Problem med bh-storlek

Vet inte vart detta inlägg platsar, så flytta den om den har hamnat fel.

Lite pinsamt att prata om, men känner att det börjar krisa! Mitt ena bröst har börjat växa ur A-kupan medan det andra inte ens har vuxit i det riktigt helt än.

Vad ska man göra i ett sånt här läge? Måste för tillfället hålla koll så det inte syns genom kläderna att det ena bröstet sticker ut lite över själva bh:n. Har provar att minska axellängden men då finner jag endast bh:n obehaglig .

Enda lösningen jag ser är att köpa en B-kupa med fyllning som man kan ta bort och sen ta ur den stoppningen från ena kupan. Men skulle det inte se allmänt konstigt ut? Att det verkligen syns att det ena har stoppning alltså…

Skulle verkligen behöva rekomendationer här, och gärna snabbt för som sagt så börjar det krisa :c

Agda
6

Tror inte det skulle se så konstigt ut att ena kupan har stoppning, bh:n formar ju ändå brösten så de lär nog se jämstora ut (stoppningen är ju på insidan av kupan, så på utsidan ska den inte synas).

drika
0

köp bh så du kan ha nåt i det andra så ser de lika stort ut, extra push up kan man köpa:)

Hälsningar

Fredrika

[NinaCrown]
0

Hade samma problem som ung, och fortfarande till viss del ^^'' Alla kvinnors bröst har olika storlekar, även ens egna två. Jag skulle rekomendera att du gör som du skrivit själv. Köp en b-bh och plocka ut inlägget för den stora tutten. Ta sedan på dig en tröja och känn efter om de ser lika ut, annars kan du stoppa in den överblivna kudden i fickan för det bröstet som är mindre!

Som #1 skriver kommer det nog inte synas :) Det som kommer ske, spec om de är en pushup, är att bröstet kommer byggas på underifrån så det blir som att den ligger på en liten hylla. Därför kommer det troligen inte se konstigt ut om du har urringat heller.