Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 30813 ggr
[RMSLiners]
2012-09-07 13:18
21

Det blev vått

Jag har undrat detta ett tag nu men inte brytt mig att fråga så jag gör det nu. Jag har hört att kroppen kan rensa ut sig själv efter samlag i form av flytningar och att en kvinna har möjligheten att med bäckenet trycka ut spermier ur sig. Men en sak som gjorde mig förbryllad var att jag för några veckor sedan blev plaskvåt efter samlag. Det var ca 1 timme efter samlaget, jag hade redan haft sånna utrensningsflytningar och jag hade precis satt på mig trosorna och stod upp när en sjö av vatten spruta ut på golvet och över mina ben. Det lukta inte illa, var inte färgat och kändes ungefär som när blod från mens rinner ut. Detta var första och enda gången det skedde. Någon som har en aning om vad det var?

[silkesnosen]
2012-09-07 15:42
0

Var det inte bara vätskan, som tja gör att man blir våt, som kunde rinna ur när du reste dig upp????

[RMSLiners]
2012-09-07 15:48
0

#1 Jag förstod inte riktigt av vad du just skrev.

Det sprutade ju liksom ut vätska från slidan som om jag vore en vattenslang och jag blev helt ställd i undran på vad som precis hände, därav jag frågar. Har liksom aldrig skett förr.

[silkesnosen]
2012-09-07 16:42
0

Hm menade vätskan, som gör dig våt när du är upphetsad typ. Den enda gång jag haft det så, så var det efter en operation där inne(cellförändringar) och då hade det asamlats massa vätska, så att det bara forsade…..Vet inte mer än så.

[RMSLiners]
2012-09-07 16:44
0

#3 Hmm, kan vara men jag tycker det är osannorlikt att det skulle komma efter man haft samlag. Obestämd

hus-musen
2012-09-07 23:22
2

Nja helt osannolikt är det inte, det kan samlas en hel del vätska vilket är fullt normalt även om det inte händer alla gånger man har sex.

Qui dormit, non peccat

[RMSLiners]
2012-09-07 23:23
0

#5 Då berodde det troligen på det.

CelsiusT
2012-09-09 00:40
0

För mig är det så att jag blir våt under förspelet av att jag blir uphetsad. Det blir mjukt och glidigt där nere. Sedan när jag har fått orgasm, då kommer det en hel sjö, ibland rinner den ut medan jag ligger ner, men ibland håller den på sig tills jag ställer mig upp. Ibland kan den komma lite senare till och med, så att jag har hunnit få på mig kläderna ibland.

Min kille gillar när det är plaskvått och ger mig ibland rejäla orgasmer innan penetreringen =P

Medarbetare på westernridning.ifokus

[RMSLiners]
2012-09-09 05:14
0

#7 ja denna vätska var inte den typ som man får vid upphettsning utan mer som vanligt vatten från en kran och riktigt mycket. Vid upphettsning upplever jag en mer fast och klibbig vätska. Orgasm har väll slagit mig men jag har aldrig haft orgasm så därför avfärda jag den tanken, det kändes inte heller något speciellt när vätskan kom. Sen dess har det inte heller hänt igen.

[RMSLiners]
2012-09-09 05:14
0

#7 ja denna vätska var inte den typ som man får vid upphettsning utan mer som vanligt vatten från en kran och riktigt mycket. Vid upphettsning upplever jag en mer fast och klibbig vätska. Orgasm har väll slagit mig men jag har aldrig haft orgasm så därför avfärda jag den tanken, det kändes inte heller något speciellt när vätskan kom. Sen dess har det inte heller hänt igen.

CelsiusT
2012-09-09 09:29
2

#8 Vätskan som kommer efter orgasmen kommer ibland i drekt anslutning till orgasmen, men för mig gör den oftast inte det. Det känns liksom inget när vattnet kommer, då bara det rinner. Men orgasmen är orsaken till att vätskan kommer. FÖrst har man mysigt och skönt och det känns otroligt härligt och himmelskt (=orgasmen). Sedan, ibland låångt efter, så kommer vätskan.

När killen gör detta i förväg, innan penetrationen, så får han ibland pilla upp i slidan för att vätskan ska komma ner till slidan så det blir sådär plaskvått. Så det är som att den ibland bli liggandes där uppe och inväntar tillfället. Vätskan känns, som du säger, mer vattnig, inte sådär kladdig.

Ellenfyrkant
2012-09-11 17:47
0

Det kan inte vara satsen, om han kom i dig?

Mvh Ellenfyrkant

[RMSLiners]
2012-09-11 20:03
0

Uppdatera mig, vad är satsen för något?

Ellenfyrkant
2012-09-11 20:18
0

Hans spermasats, resultatet av att han kom.

Mvh Ellenfyrkant

Geru
2012-09-11 21:54
0

… Det kan inte vara någon form av sprutorgasm eller så?

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

[RMSLiners]
2012-09-11 22:19
0

#13 det var det inte med den floden och hur vattnigt det var. Var som att tappa vatten ur en kran. #14 kan mycket väl ha varit det, en sen sådan. Kändes inget märkvärdigt när det hände dock, stod bara där och undra varför, och vad jag förstår ska orgasmer kännas intensiva.

Geru
2012-09-11 23:07
0

#15 Mjo, men jag som kille kan ju få en orgasm, men själva skiten är kvar där inne:p(iallafall delar av et)

Så kan ju vara så att det skett i sängen, men kom ut först senare:P?

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

CelsiusT
2012-09-12 09:22
0

#15 Skulle ju kunna vara en sprutorgasm. Precis som #16 säger så kan ju orgasmen som känsla ske i sängen, men att vätskan kommer efteråt (pga att den "stannat kvar" därinne och kommer ut senare). Dock så har jag nu fått lära mig att vätskan från sprutorgasm kommer ur uritröret (men är inte urin).

Inaarah
2012-09-12 18:51
0

En sprutorgasm kommer, precis som #17 säger, från urinröret.

[RMSLiners]
2012-09-12 18:57
0

#18 Jag vet, har inte sagt något annat.

Inaarah
2012-09-12 18:59
0

#19: Nej, det har du inte. Skrev det mer som bekräftande på kommentaren innan min.

CelsiusT
2012-09-13 10:28
0

#19 Men du pratade om att det kom från slidan och att det kändes på samma sätt som när mensen rinner. Så frågan är om det var så att du kände fel eller om detta inte alls var en sprutorgasm utan snarare en vanlig orgasm som rinner ut efter en liten stund.

[RMSLiners]
2012-09-13 10:31
0

#21 Med slidan menar jag hela apparaten där nere. Vilket rör det sen kom ifrån vet jag inte.

CelsiusT
2012-09-13 10:44
0

#22 Okej. Men som du även skrev så kändes det som mens som rinner, så jag gissar iaf på att det var en vanlig orgasm-vätska som kom rinnandes lite senare =P

[RMSLiners]
2012-09-13 11:11
1

#23 Det är väll mest sannorlikt. Någon gång ska väll vara den första för det också. ;)

Karmatarerskanise
2012-09-14 12:11
0

Fast hade det gällt en orasm så tror jag faktiskt att TS hade märkt att det gällde en orgasm. Speciellt om hon aldrig haft det förr.

CelsiusT
2012-09-14 12:44
0

#25 Är inte helt säker på det. Mina orgasmer känns inte så som andra beskriver det. Ibland känns det inte alls så underbart skönt utan bara ganska mycket och ibland uplever jag bara att det är otroligt skönt, utan att det är särskilt intensivt. Men man märker det tydligt just på den där vätskan som kommer efteråt.

Karmatarerskanise
2012-09-14 12:48
0

#26 Okey

Praefatio
2012-09-19 00:54
1

Kan mycket väl ha varit en kvinnlig ejakulation, sk fontänorgasm. Det är en klar och vattnig vätska som kommer ur Skenes körtlar, körtlar som finns i det kvinnliga könsorganet men som är uppkallade efter en manlig läkare Tungan ute

De där körtlarna kan ibland utsöndra vätska helt utan sexuell stimulans. Det känns precis så som du beskriver, att det plötsligt blir alldeles blött i trosorna, som när man får mens. Man får inte "orgasmkänslor", ingen känsla av att det är skönt så att säga.

Har man hyfsat aktiva såna körtlar så kan en sådan ejakulation komma då och då. Mig har det hänt när jag har varit fysiskt aktiv några gånger. Det är inte trevligt eftersom det blir lite blött, men det luktar inte eller liknande så man behöver inte oroa sig för att någon ska märka det, om det händer vid ett tillfälle då man inte kan byta trosor.

mandyosv
2012-09-22 03:47
3

Eller så är du helt enkelt gravid och vattnet gick Tyst

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

[RMSLiners]
2012-09-24 08:50
0

#29 inget vatten som gått här inte.;)