Åldersskillnad
Vilken åldersskillnadsgräns har du på killar?
Skriv din ålder, och vad du tycker är max.
Nu är jag gift så jag funderar inte så mycket kring det, men jag skulle säga att minimum är 25 och max kanske 40. I en perfekt värld - man vet aldrig var känslor bestämmer sig för att ta vägen. Jag är 28.
Jag är 21. Minimum 18 och max 35-36.
Har fått ändra om min åsikt..
Max 40, minimum 21. Jag är 24.
MIn man är 14 år äldre än mig. Jag kan inte säga någon mini eller max ålder, det är ju så induviduellt. Du kan vara ung och mogen likväl som gammal och väldigt omogen.
Mvh. Silverhuldra
Jag är 23 och skulle i dagsläget inte vilja ha en yngre kille eftersom jag gillar, ja, män. Killar i min egen ålder och yngre är ofta ganska "valpiga" fortfarande och den tiden är över för mig. Min sambo är sju år äldre än mig men han var något yngre än jag tänkt mig när vi träffades, jag "var ute efter" en karl som var minst 10 år äldre.
Kan nog sträcka mig till 15 års ålderskillnad, därefter skulle det kännas lite konstigt av den enkla anledningen att mina föräldrar är ganska unga (19 och 23 år äldre än mig). Det hade känts märkligt att vara med en man som var jämnårig med min mor eller far.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Max 6-8år äldre för mig men jag är ju 41 med god fysik och män blir rätt snabbt skröpliga har jag märkt jag vill ju ha nån som orkar göra nått. kan väl kanske tänka mig nån som är något år yngre men jag föredrar killar som är äldre än mig.
Nu är jag inte intresserad av killar men när det gäller tjejer har jag en undre gräns på 18 och ingen övre gräns även om jag inte varit attraherad av någon över 35, är 25 själv. Föredrar dock dom som är över 22 så dom fått lite mer livserfarenhet och tid att mogna ordentligt men jag är inte brydd om ålder, gillar jag någon så får den vara vilken ålder som helst så länge hon är över 18.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Jag är 21, minst 21 och max 28.
Är 15, och skulle inte kunna tänka mig nån som är yngre än mig eller i min egen ålder. Minimum är väl 2 år äldre än mig, undantag har dock gjorts. Max 7 år äldre, skulle jag nog säga. Men undantag finns ju alltid.
Jag är 18 nu och skulle säga att min perfekta ålder på en kille är 19-21. Självklart kan det hända att jag passar perfekt med någon som är lite yngre (vilket jag har ganska svårt att tänka mig) eller lite äldre än så, men tror att 19-21 är det ultimata. Killen jag träffar nu är 20, perfekt 
Jag är 19, och min sambo är 23. Tycker att det är väldigt lagom. Har inte funderat så mycket på det annars eftersom att jag inte "behövt", vi har varit tillsammans i drygt fyra år.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se