Fel?
Hm, jag har nog gjort fel nu vad det gäller p-piller. Så undrar VAD som kan hända. Var och hämtade ut nya p-piller idag då de hade ändrat öppettider (fy!). Dock skulle jag ha börjat på en ny karta redan igår. Läste på lappen att man inte skulle vänta mer än 7 dagar efter sista hormonpillret. Men det är ju precis vad jag gjort och nu har jag dessutom tagit ett nytt. Så, borde jag ha väntat till nästa mens och VAD kan gå fel? Blir orolig 
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Det som kan hända är att du får en mellanblödning gissar jag. Brukar vara sådant som kan "hända".
Okej, så det är inget "farligt" egentligen? Tänkte i och med att det står att man inte bör göra det, men det står inget annat 
Nä, kan inte tro att det skulle vara något mera än det. "Bör" är ju bara en rekommendation dessutom. Annars borde de skriva en drirekt anvisning.
Kan vara så att du inte är bra skyddad mot graviditet på en vecka nu. Så använd kondom.
#4 Jadå, det har jag tänkt att göra :) Tänkte mest om det hände något så att allt går åt skogen. Men då vet jag!
Inget mer borde hända än att du bör använda kondom i 7 dagar framöver för att vara helt säker.
Okej, tack så mycket för svaren :) Då behöver jag inte vara orolig i alla fall.