Strulig mens efter missfall
Fick missfall i december förra året o efter det e min mens så tröttsam. Innan kom den alltid samma dag nästan samma tidpunkt oxå men nu hoppar den flera dagar hit o dit o fastän mensen inte kommit har jag grym pms o mensvärk så två veckor varje månad e ett rent h- vete rent ut sagt för mig o min omgivning:( o vi försöker skaffa barn så varenda gång mensen e sen så tänds hoppet för att sen släckas . Nån som vet varför mensen gör så här eller själv varit med om det?
Att den hoppar några dagar fram och tillbaka är ju högst normalt. Räckna från ägglossning, det brukar stämma ganska bra med nr den bör komma, typ 14 dagar. Ökad PMS, tja jag vet en vän som med ålder fått allt värre, medan jag har fått mildare, mer vet jag inte. Kanske ska ni ta ett besök till gyn, fundera även över om du är mer stressad nu, för det kan göra mkt märkliga saker med kroppen, tro mig, I know…
Både graviditet och missfal är ju stora förändringar i kroppen. Så att cykeln inte blir den samma efter dessa är väl egetnligen inte helt konstigt. Att den hoppar några dagar hit eller dit är ju inte så konstigt utan faktiskt något som många kvinnor lever med och är något som du kanske får vänja dig vid. Det är ju sådant som kan ändras med tid och eventuellt kommande grviditeter.
Jag har fruktansvärd pms men har märkt att den blir väldigt mkt bättre när jag äter lite tillskott (magnesium, mutivitamin för kvinna och folsyra är det jag äter nu). Kan ju vara värt att prova iaf.
Medarbetare på westernridning.ifokus
Hejsan Tjejen!!Beklagar ditt missfall.
Jag har haft två stycken detta året. Min mens har också varit skum sen dess. Sista hade jag i Maj. Så jag tror nog att det kan vara normalt med konstig mens ett tag efter.
Jag har märkt av min PMS mer sen missfallen och jag har fler blödningsdagar. Men mensvärken är detsamma.
Får jag fråga? Blev du skrapad eller fixade din kropp missfallet själv?
All lycka inför nästa gravditet.
Hälsingar Tess
www.theresekostresa.blogg.se

# 3 jag blev skrapad
Besök en gynläkare eller en barnmorska och hör med dem.

#5 jag ska dit den 11 /9 ändå för ska börja en fertilitetsundersökning