Porr
Du som tjej/kvinna, kollar du på porr? Eller läser porrnoveler osv? Själv eller sällskap utav partner, vän eller något? Under sexet eller under onani?
nu gör jag inte de längre.. men förut när jag var ensam utan partner så kunde de bli ibland.. då läste jag faktiskt mest noveller.. skrev även egna under en tid.. de var lite spännande.. få utlopp för sina fantasier lite..=) men de kunde även bli att man tittade på lite porr lite då å då.. men de är några år sen nu då jag har partner sen några år tillbaka å de känns på nåt sätt "fel" att titta på de nä rjag har de trots att vi kanske tittar tillsammans.. men jag käner mig obekväm så nu är de som sagt ett tag sen..
Både tittar och läser, gillar att variera mig. Blir en hel del noveller faktiskt, har som #1 även skrivit egna och det är spännande att få utlopp för sina fantasier på det sättet.
Har även tittat och läst en del med tidigare partners, kryddar lite även om sexet redan är bra :)
Fast aldrig med en vän, skulle kännas väldigt konstigt tror jag, haha. I alla fall om man inte ligger med sin vän då :P
Läser sexnoveller ibland.Porr kollade jag en del på förr,men det har blivit lite av det den senaste tiden.Har aldrig kollat på det med min kille.
Har både läst noveller och tittat på porr när jag var singel. Är inte något jag gör längre. Kan då och då läsa någon novell men är otroligt sällan.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Lite nyfiken på vart ni läser? På internet eller köper ni hem? Finns det nå bra titlar? Har bara läst en som jag inte äns minns namnet på.
#5 sexnovell.se gillar jag bäst (Hoppas det är okej att jag skriver ut det). Författaren "småkåt" har väldigt bra noveller, fast det beror ju lite på vad man gillar också :)
Finns några länkar inne på relationer till olika sidor med sexnoveller.