Ev gravid
Ja nu ska vi köpa grav test imorgon. Jag går ju på p-piller men har varit lite misstänksam nu i några veckor. Hungrig ofta, gått upp i vikt, flyttningar. Sen de senaste dagarna har jag ofta varit illamåenden så jag nämde det för fästmannen igår. Sen idag så frågade han sin syster som är undersköterska om vi borde göra ett test och ja det tyckte hon. Vi vill liksom inte ha barn just nu egentligen men är jag gravid så är det liksom inte hela världen. Vi har visat intresse för en större lägenhet men vi behöver i såna fall större bil med. Det hade vi tänkt vänta med tills jag har jobb men ja okej. Vi klarar det. Sen vad släkten kommer säga är en annan sak. Halshuggning.
Behövde bara få det ur mig.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Andas, ni får gå på magkänsla, förklara lugnt och sansat om det är så det är och visa att ni klarar det. Ett steg i taget. Ibland sker saker i en rasande fart och man får växa med uppgiften:)
Ta det lugnt.
Gör test och se. Jag har haft såna perioder när jag har varit hungrig mycket och även ökat lite i vikt eftersom jag ätit mer också.
Jag går med på p-piller och det kan bli så av p-piller om man har otur (enligt UM i alla fall).
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Såna perioder har jag också haft utan att det varit något.
Det är ju inte precis svårt att ta ett test för att få veta resultatet.:)
Nej då. Dock har vi ett till som vi ska göra imorgon. Ärligt talat så blev vi båda lite ledsna. Var så himla säker på att det var något. Alla vi pratade med sa också att det nog var så.
Det är lätt att få för sig att man har gått och blivit gravid. Jag är just nu lite misstänksam eftersom senast gången jag hade mens hade jag knappt några blödningar. Jag väntar tills jag får min nästa mens för att veta säkert. Är för lat för att gå och köpa ett test plus att jag är ganska säker på att det är ingenting även om jag är lite misstänksam.
Det är lätt att börja stirra sig blind på minsta lilla "symptom".
Det där med att ni känner er lite besvikna känns väldigt bekant. Trots att jag och gubben min inte vill ha barn just nu så har vi blivit besvikna då det har visat sig att jag inte har varit gravid. Konstiga saker.:)
Känner också igen mir i besvikelsen. Det är jobbigt men det går över…
Jo för att stilla det så sitter jag och planerar när vi kan tänka oss att skaffa barn liksom på riktigt. Så vi ska börja prova till våren/sommar funderar vi på. Så min fästman är eld och lågor och letar billiga vagnar och sparar pengar. Haha han är iaf glad.