Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettoff-topic
Läst 3200 ggr
[Herr Dunderbar]
0

Känner mig lite busig

Känns lite busigt att smyga runt och läsa några av era trådar här inne.
Lite som när man tjuvkikade in på tjejernas omklädningsrum på mellanstadiet :P

Jag som man, lär sig ju en del av hur kvinnor tänker, har redan fått en insikt, om varför min fru agerar som hon gör vid vissa tillfällen.
Men jag kom på en fråga….
Uppskattar ni att en man tassar runt här, eller vill ni helst ha det för er själva?

[vaniljen]
6

Jag tycker att alla som vill ska gå in och läsa här :) Ingen skriver ju något hemligt och det är väl alltid bra om ni män får aha-upplevelser och förstår er fru bättre. :)

[Herr Dunderbar]
1

#1 skrivet av vaniljen

Jag tycker det är väldigt trevligt och intressant att läsa era tankar och funderingar…
Har inte gett mig in på att skriva någon kommentar här, även om jag har fått en del tankar, som jag velat dela med mig av, när jag har läst några trådar.
Men….jag vet inte helt om det skulle uppskattas

citytjejen
7

Det gör mig absolut ingenting att du är här och kollar runt! Kul att du gav dig "till känna" tycker jag :)

Och som #1 skriver, det är ju inget hemligt som skrivs här!

/Christina

[Herr Dunderbar]
6

#3 skrivet av citytjejen

Men då slår jag mig ner vid erat bord och hänger med i era trådar, skriver min syn på saker med mer :P

Kanske inte kan säga så mycket om kvinnlig onani (som jag såg att en tråd handlade om), men en del annat :P

citytjejen
2

#4 Ja gör så, du får väl välja vilka ämnen som känns intressanta, och sålla bort dem som inte gör det!

/Christina

[Herr Dunderbar]
4

#5 skrivet av citytjejen

Det ska jag göra…
Tackar för det varma välkomnandet!

Karmatarerskanise
9

Självklart får män också skriva och läsa här. Kan ju faktiskt vara nyttigt för er att läsa en del saker :P

[Herr Dunderbar]
0

#7 skrivet av Hera

Det är lite så jag med tänker..:P

[Herr Dunderbar]
5

Nu är jag medlem här på Kvinna, har även skrivit ner en kort presentation om mig själv…i presentationstråden :P

Emelie-E
2

Och jag som är Medarbetare här ser heller inget hinder i att du är här och läser och skriver :) Välkommen hit!

[Herr Dunderbar]
0

#10 skrivet av Emelie-E

Tackar!!

examynia
2

jag tycker helt klart att du får vara här.. bekommer inte mig ett dugg.. å är de nåt du undrar å funderar över så tycker jag bara att de är bra om du frågar.. för jag tycker att män kan behöva få lite mer insikt i hur vi kvinnor fungerar å tänker:-P så.. välkommen till oss=)

[Herr Dunderbar]
0

#12 skrivet av examynia

Jag tackar även dig för ditt varma välkomnande.

[RMSLiners]
1

Kika på, det kvittar för min del. Kan vara nyttigt för män att läsa mer om kvinnor och på så sätt få större insikt.