två öppningar?
idag så satt jag på toan och hade mens och ännu en gång försökte jag få in en tampong, jag har lyckats en gång, men det gjorde jätteont alltihop. Jag tog en liten spegel och kollade, det jag ser är två små hål bredvid varandra. Jag har läst att slidkransen kan bilda som en bro över öppningen, det är förstås ovanligt (tror jag).
är det nån som har varit med om samma sak och tycker ni att jag ska gå till ungdomsmottagningen och kolla?
Den ena (övre) öppningen var möjligen inte urinrörsmynningen då?
Med vänliga hälsningar
Chess

Ja jag undrar som chestnut, det var inte urinöppningen du såg? Eller analöppningen för den delen. Analen och slidmynningen sitter ju rätt nära varandra.
Googla på bilder så ser du ju hur det ser ut på andra kvinnor, kanske kan ge dig ett bättre svar. 
Qui dormit, non peccat
#1 och #2 Nej, för dom sitter inte bredvid åt det hållet utan åt andra, dvs ena åt höger och andra åt vänster, inte över varandra. Jag har tittat på bilder och letat runt på nätet men inte hittat någon bra information :/
#3 Då är det nog bäst att du bokar tid på ungdomsmottagningen så att de får kolla.
Med vänliga hälsningar
Chess
#4 ja det är nog bra, men det skulle vara jätteonehagligt med nån som stod och kollade på en mellan benen ..
Det är bäst att ta en kik. de finns även de som har två slidor(alltså en , med en skiljevägg i), men det kan även vara slidkransen. De är vana, så berätta bara att du aldrig blivit undersökt!
Du borde absolut boka tid på ungdomsmottagningen och kolla!
Mitt tips är att ta på dig klänning eller kjol, för då när du ligger där och har tagit av dig trosorna så känner du dig inte lika naken eftersom du ändå har kjolen som täcker lite.
De är jättevana och jobbar med det där varje dag, året om. De har sett så mycket och du är bara "en av alla" så att säga. Du kommer säkert tycka det känns lite konstigt men de komer inte tycka det är konstigt alls. Varje dag går de ju till jobbet och tittar folk mellan benen hela dagarna :) Oroa dig inte! De frågar kanske om det är din första gång och då är de lite försiktigare :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#7 Tack, jag ska absolut dit och kolla :)