Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettsamlevnad
Läst 4640 ggr
Miowi
0

Bortrest pojkvän

Min pojkvän har åkt iväg med några vänner och kommer vara borta i 32 dagar, och missar bland annat vår 6 månaders dag.
Självklart är det mysigt att sakna någon man älskar, just för att man vet att det kommer bli underbart när man ses igen - men samtidigt vill jag att han ska veta vad det är han har lämnet - mig! Flört

Har funderat på att skicka någon bild (vad snuskigt det lät) och köpa något fint att ha på mig till när han kommer hem, men problemet är - jag har väldigt svårt att vara sexig av mig. Jag är den där söta flickan som får komplimanger för mitt leende, känner mig inte alls sensuell och vet inte alls hur jag skulle kunan få till en snygg bild att skicka till honom, eller hur jag ska kunna ta på mig något sexigt inför honom. Ska jag bara ta på det och vandra in i rummet? Ska jag klämma ihop kbrösten och fota dem?

Slår vad om att alla ni på kvinnor.ifokus är riktigt sensuella av er och ber därför om lite tips, vad kan man göra? Och HUR? Som sagt, jag blir bara nervös när jag ska vara sexig, men vet att min pojkvän skulle gilla det och vill göra det för honom!

mandyosv
0

skicka en söt liten bild till honom , som du är så blir han säkert jätteglad!! Typ en pussmun i spegeln med de fina underkläderna på :D

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

ettlitetalias
0

Haha, jag är likadan! Jag känner mig jättelöjlig när jag försöker vara sexig! Men jag har ändå tagit flera bilder. Brukar utgå från att jag måste vara "på humör" först och känna mig attraktiv, annars så går det bara inte. Sen fixar jag till mig lite, tar på mig (eller av mig…) och försöker tänka på 50-tals pinupp-bilder för inspiration. De är sexiga tycker jag utan att vara vulgära :) Man får ta några biler (eller hundra) innan man är nöjd ibland - men det kan ju vara ganska roligt också! :)

[silkesnosen]
5

Var den du är, det är ju den han ska sakna ju :))

Miowi
0

Såfort svullnaden i munnen efter operation lagt sig så blir det ut och shoppa! ;) Några fler tips på hur man kan locka hem kollen? Haha, då de reser runt helt omplanerat kämpar jag hårt för att han ska få hemlängtan!