kommer de bli...
hej.. jag är en tjej på 12 år och jag har börjat tänka lite på mina bröst… just nu är de väl ganska normala men jag har läst att brösten "går i arv" eller vad man ska säga. min mamma har ganska små, mormor stora farmor har väl mitt i mellan.. vad tror ni? jag vill inte få jätte små… jag mätte mig runt också igår och då va jag 77 cm. på brösten och 69 under…
Stämmer nog till viss del.
Min mamma har stora bröst, men inte jag t.ex :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Du kommer få jättelagom, små eller stora spelar inte så stor roll om dom inte blir så stora att du får ont i ryggen 
Rent krast är dom till för att ge dina barn mat/mjölk och då är alla storlekar lika bra och när det gäller killar och bröst så gillar killar alla storlekar och den kille som gillar dig kommer gilla hela dig, exakt som du är 

Jo bröst och kroppsform kan gå i arv, men sen är det helt olika vilken del du fått av vem! Går inte att säga vilken bröststorlek du kan förvänta dig när du bara är 13 år, din kropp är långt ifrån färdigvuxen och du har precis börjat utvecklas.
Qui dormit, non peccat
Klart att arv har betydelse, men det behöver inte innebära att du kommer få som din mamma, kan bli som din farmor - eller mittemellan. Tiden vill visa :-)
Mina är större än min mammas och utseendemässigt är dom som en korsning mellan min mammas och min farmors.
(gillade Loritas kloka ord!)
tack alla :-D jag tänkte lite på det sen och tänkte men jag behöver väl inte oroa mig för det ;P tack alla igen :)
3# jag är 12 ;D

#5 Tryckte fel ^^
Qui dormit, non peccat