För stor
Jag har träffat en kille som jag tycker väldigt mycket om. Tyvärr har han så stor penis att han inte ens kommer in i mig när vi har sex! Vet inte riktigt hur jag ska göra för jag vill ju kunna ha sex med honom men det gör så ont att jag knappt vågar :-(

Ja om du är rädd så spänner du dig, då kommer det bara att bli svårare och göra mer ont.
Enda tipset jag kan komma på är lååångt förspel, avslappning och gildmedel, ha inte sex förrän du verkligen vill det. Och be honom vara försiktig och ta det långsamt.
Sen blir jag såklart nyfiken 
Qui dormit, non peccat
Ja, som husmusen nämner - försök först när du är så kåt att du nästan inte kan låta bli och bara VILL. Se till att det är ordentligt blött och så kan det nog vara en fördel om han ligger platt på ryggen och lover dig att ligga alldeles still så att du kan styra, så du inte behöver spänna dig utan själv kan känna efter hur mycket du vill prova eller inte utifrån om det gör ont och hur det känns.
Är du oskuld?
Glidmedel kan nog vara värt att prova, har tidigare haft problem att bli tillräckligt blöt. Tyckte att jag var det nu fast troligen inte tillräckligt ändå :-/
Han är jätteförsiktig, frågar hur det känns och låter mig bestämma hur långt jag vill gå. Har nog aldrig haft en så förstående kille <3
Inte oskuld men har inte haft sex på över två år så det kanske kan spela in. Har dessutom ett irriterande hudveck som har varit ivägen innan också, är säker på att det är rejält ivägen nu också fast det går ju inte att göra något åt eftersom det är så jag ser ut :-(
Ska prova att han ligger på rygg :-)
#1 Nyfiken?
Är du säker på att du verkligen är 110% avslappnad?
Jag vet själv hur de är när man ska ha sex med en ny partner (och när man är nykter xD) så är jag iaf inte alltid 110% avslappnad, och då kan de gå lite som de går i början :)
De där hudvecket låter lite skumt… Har du frågat din barnmoska om det? Kan kanske vara lite i vägen som du själv säger :)
Angelica
Jag har alltid undrat en grej? vart sitter anonymknappen? :D

#5 Det är inte alla sajter som har den aktiverad.
Men övanför publicera kommentar-knappen till vänster finns en liten klickbar ruta där det står posta kommentaren anonymt.
Qui dormit, non peccat
#3: Hudveck? Är det något som typ går över hela klabbet? Minns att en kompis hade problem med ett hudveck som var ivägen i gymnasiet, hon fick den bortopererad och blev problemfri sen. Hör med barnmorska, det kan säkert göras något åt det! :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#6 Jag kan innte se den?
#8: Har för mig att det bara är insiders som kan använda den :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#9 Jaha :) men det är några som har användt den utan att vara insiders (Eftersom de ibland har glömt o trycka på knappen men svarar och argumenterar som den anonyma gjort, om du förstår vad jag menar :))
Man behöver ju inte ha killen i sig för att det ska räknas som sex och vara skönt, om ni kan ha det lika bra utan in-och-utandet så kör på det. Och/eller använd leksaker.
Som de andra säger, slappna av så går det nog. Verkar ju vara en trevlig prick du har träffat!
#10: Ah, ja då kanske jag minns fel. Har dålig koll iom att jag aldrig använder funktionen själv :P
Jag tycker det är extremt jobbigt med allt vad sjukvård heter och har aldrig varit hos gyn. Hudvecket går inte över allt och har bara varit ivägen i vissa ställningar innan, men nu är ju denna killen mycket större än andra jag har varit med.
Sist vi hade sex (bara en gång sedan jag skrev pga mens mm) kom han in men då gjorde det ont när han drog ur den istället ><