Exlutena
Någon som har provat?
Fick precis recept på dessa och ska prova nu. Tänkte bara höra om någon använder dessa och är nöjd eller om nån blivit missnöjd.
Medarbetare på westernridning.ifokus
Jag tar de efter en del problem med Cerazette och är helnöjd. Inga biverkningar annat än lite finnar som jag hoppas försvinner snart och inga bullar i ugnen sas :P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#1 Det låter ju positivt! Det är ju samma här, problem med cerazette, som är anledningen till att jag provar dessa. Jag hoppas verkligen att det fungerar. Har ju fruktansvärda problem med mensen så vill gärna ha något som hjälper mig och jag vill helst vänta lite till med bäbis, så hormoner hade inte varit fel om det bara fungerade i övrigt =P
Indeed :) Hoppas det funkar lika bra för dig!
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Jag har ätit Exlutena i snart 2 månader och jag har humörsväningar och är illamående nästan konstant. Samt att min mens har uteblivit. Är inte riktigt säker på att det är pga. Exlutena men ha gjot gravidtest och var inte gravid, enligt det iallfall. Ska pröva byta piller så snart som möjligt. Ska pröva Mini Pe och fungerar inte det så får jag kolla upp varför jag mår så illa. Vissa dagar kan jag inte ens hålla maten nere.
Men som sagt olika sorter fungerar olika för alla, så jag hoppas att det fungerar för dig!
Jag vill även varna att min första vecka var hemsk, jag grät stup i kvarten, sen blev jag arg och sen glad igen. Totalt hemska humörsväningar! Tur att man har en pojkvän som orkar med en ändå :)
// Matilda
#4 Okej, vad jobbigt. Det är ju så jag haft det när jag provat olika p-piller och därför jag testar dessa nu. Att du blev av med mensen är väl inget negativt? Det är ju en känd biverkning och en som man faktiskt trånar efter =P Iaf jag.
#5 Nej det med mensen är ju en ganska bra grej! Det är jag nöjd med.. fast det enda negativa är väl att man inte kan vara riktigt säker på im man nu skulle vara gravid :P Men hoppas att det går bra för dig!
// Matilda