Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettsamlevnad
Läst 3627 ggr
målle
1

sambo på nerven!

Åh min älskade sambo går mig på nerverna idag! Han går iväg när jag pratar med honom så man talar till en vägg och han kalla mig för godisråtta när det är JAG som börjat på lchf-kost igen och dessutom tränat 5 ggr denna veckan sedan i söndags, och det är HAN som går i skåpen och rotar i hans sons godispåsar! Inte jag! Åh jag blir arg och irriterad! Look who's talking liksom!

Varför är sambos så otroligt dumma ibland?

(ville bara skriva av mig) Skrattande

pavor-nocturnus
18

Hahaha, om man fick en krona för varje gång man tänker så - jävlar vad mycket snygga skor man skulle ha.

Lynxkissen
0

Hahahaha ja, det känner man ju igen i alla fall! Jag AVSKYR när sambon springer iväg när jag pratar med honom, eller att han springer iväg och pratar samtidigt! Eller att han somnar ifrån mig när jag pratar med honom! Bra irriterande! Skrattande

målle
0

Haha ja man blir tokig! Hoppas han uppför sig bättre idag!Flört

Men inatt gick han mej på nerven igen när han envisas med att lägga sonen sin mellan oss i vår säng när han vaknar på natten (sonen blir 7 i augusti så han bör ju sova i sin säng) 3 ggr kom han och den senaste gången fick han ligga kvar! Vilket resulterade i att jag nu sitter här. (känns inte så lönt att fortsätta sova när man vaknat och somnat om vartannat och sedan har typ 15 cm att ligga på med barnarmar under sig och knän över sig! Skrattande

Skulle vara intressant att veta hur många ggr HAN tycker att JAG går på hans nerv! ObestämdSkrattandeTungan ute

Lynxkissen
0

Hahahahh ja, livet är härligt jämt Flört Jo, det skulle vara intressant…säkert stör sig min sambo lika mycket på mig av andra anledningar, tillexempel att jag babblar så mycket och aldrig kan vara tyst! Skrattande

[Thiah]
0

oh, jag vill inte veta hur ofta jag får sambon på nerverna Tungan ute