Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettsamlevnad
Läst 11586 ggr
MoaL
0

Orgasm utan beröring?

Hur vanligt är det bland oss kvinnor att kunna få orgasm bara genom att fokusera/fantisera och knipa? Har ni överhuvudtaget testat det? :)

Om ni har testat det, vad tyckte ni om det?

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Sussii92
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

hm.. det där känns helt omöjligt faktiskt för mig, dock har jag redan svårt att få det om inte jag själv gör att jag får det tyvärr, känns hemskt tråkigt men så är det :(

MoaL
0

Jag trodde också att det var närapå omöjligt, men det gick faktiskt! Fast det krävs en enorm koncentration (förmodligen för att man aldrig har gjort det tidigare och är ovan) samt självbehärskning för att man inte ska ta det "i egna händer" när det börjar närma sig. :P Det är tankarna man ska använda, inte händerna, fast det är besvärligt att hålla fast vid det. ^^

Mvh,
Moa

Sussii92
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#2 haha ja du, det kanske går ändå, ingenting är omöjligt säger dem ju :P Dock tror jag inte att det kommer funka på mig oavsett om jag hade försökt en hel dag, då jag är fullständigt omöjligt, även för killarna är det sjukt svårt att få mig att komma ;)

hus-musen
0

Tror inte att det är särskilt vanligt, jag har aldrig lyckats utan någon form av beröring inblandad. Känner ingen annan heller som fått orgasm på det sätt du beskriver.

Men ja allt styrs ju i hjärnan så med rätt fokusering så borde det gå!

Qui dormit, non peccat

MoaL
0

#3 Det låter inte särskilt roligt att ha SÅ svårt att få orgasm. :S Du kan ju testa detta (för dig själv är nog bäst till en början, annars lär du nog bli väldigt distraherad av partnern, haha :P ), om inte annat kan du bli väldigt upphetsad (och därmed få lättare att komma med hjälp av händerna eller partnern menar jag).

#4 Jag såg om det på tv för länge sedan och tänkte på det för ett tag sedan, och då testade jag. Efter ett tag så gick det faktiskt, men då är jag väldigt bra på att fantisera också. ^^ Problemet var bara att jag ganska lätt blir distraherad, så varje gång det i princip lät någonting så flög tankarna iväg åt sju andra håll. Suck. Fast jag tror på att övning ger färdighet, om man vill/ids öva upp sig vill säga. :)

Mvh,
Moa

Mitralis
0

Kan kan bara göra så när jag halvsover. Var bättre på det när jag var yngre, men nu har jag tråkigt nog kommit ifrån det.

målle
0

Jag har fått orgasm i sömnen ett par ggr (helt utan hjälpmedel), då har jag vaknat ur drömmen mitt i orgasmen. Det är lite häftigt, så skulle jag koncentrera mig riktigt ordentligt och vara ostörd kanske det hade funkat i vaket tillstånd oxå..men det tänker jag inte ens testa, det har jag inte tålamod till haha.

Salish
0

Jag kan det. Ganska kul faktiskt.

pyromanen
0

Jupp, och det är en utmärkt "träningsform" om man vill kunna få vaginala orgasmar vid samlag sen. Mer "träning" innebär både att musklerna som är inblandade blir starkare och att man blir bättre på att använda dom och då krävs det inte längre någon väldigt koncentration utan faller sig helt naturligt.

Viccan92
0

Jag har nog inte tillräckligt med tålamod till det faktiskt. Men vore häftigt att kunna.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

Jetaime
0

Jag tvivlar på att det skulle gå för mig, jag har jättesvårt även med beröring så..

pavor-nocturnus
0

Haha, jag avundas de som kan :P Jag hoppar iväg och tänker på annat hela tiden så jag gav upp efter nån minut bara. Kan inte koncentrera mig för fem öre.

Saga85
0

Jag testar det lite då och då, har aldrig kommit på det sättet med det är skönt att göra lite "knipövningar" innan man går och lägger sig.

Anonym
Anonym
0

Jag behöver inte varken fantisera eller fokusera, det räcker med det fysiska knipandet.

[Thiah]
0

Sen piercingen för många år sedan så kan jag vakna av att jag får orgasm Glad

redness
2

Hur konstigt det än låter så kan jag få det genom styreträning, främst när jag tränar coremusklerna. Det är faktiskt ganska jobbigt då man tappar fokus. Skrikandes Var tvungen att googla på det en dag bara för att se om det är vanligt, och det fanns tydligen studier på att vissa kvinnor kan få orgasm genom träning, haha!

Anonym
Anonym
0

#16 jupp. I skolan när vi hade redskapsgymnastik och skulle klättra uppför rep genom att knipa ihop med låren. Én gång upp för repet och ner igen gick bra, men om jag försökte en gång till så "kittlade det i magen" och jag tappade alll kraft och fick ge upp.

pavor-nocturnus
0

#16 coolt :O

pyromanen
0

En kvinna jag känner har berättat att hon flera gångar fått orgasm av att dansa!

PogoPedagog
0

#17 haha, precis samma sak händer för mig. Svårt att bortförklara.