manlig pms?
Kan män få pms, eller påverkas av mig när jag har pms. Jag har börjat tror så om min sambo iaf! Men grejen är då att han isf måste uppfatta ngt hormonellt i luften typ haha eller så är det jag själv som får för mig så för jag får för mig massa konstigheter under veckan före mens.
Men jag tycker han e sur, grinig och allmänt "gubbig" utan att jag ens hunnit visa mitt usla humör! Och jag blir ju bara ännu mer irriterad på honom för han blir sån. Han verkar inte vilja pussas/kramas lika mkt och verkar allmänt undandragen..
säkert bara jag som får för mig eller påverkar honom utan att jag märker/tänker på det..

Killar kan även de ha en form av PMS, så det är inte konstigt :)
Sen kan det även vara så att du påverkar honom om han är känslig, han kanske känner mer än vad du tycker att du visar utåt.
Qui dormit, non peccat
Nej, killar kan inte ha pms, de går inte i cykler. Sedan är vi ju däggdjur, så även om vi inte tror det, så kan de säkert sniffa sig till förändringar.

#2 Jo faktiskt, killar kan ha pms vilket även där beror på varierande hormoner. Däremot brukar de inte gå i lika tydliga cykler som hos kvinnor.
Qui dormit, non peccat
Att man påverkas och speglar varandras sinnesstämning är nog rätt vanligt, oavsett om det beror på hormoner eller annat.
Grejen är ju den nu att jag tycker inte att jag visat mitt pms-humör ännu men han är svår att prata med och lite undandragen. Men jag tror även att det kan vara så att jag själv känner av min pms och därmed får för mig att han är som jag skriver och då drar jag mej undan omedvetet och han snappar upp det och blir likadan, så är vi i en cirkel liksom..
Skönt är att jag vet att vi blir som vanligt igen och ngt "problem" har egentligen aldrig ens existerat 
Men jag var mest nyfiken på hur saker funkar och om man verkligen kan snappa upp varandras förändringar hormonella eller ej!
Klart man kan. Vi luktar oss till massor, som vem vi attraheras av.
Min är också "pms-ig" när jag börjar närma mig min mens. Tror definitivt att han känner av det och reagerar på det!

#2 Killars hormoner går i cykler, men de är på 3-5 månader om jag inte minns fel. Det är mer utplanade kurvor också så det märks oftast inte som på tjejer.