Problem med cerazette
Har nu ätit cerazette i snart 9 månader och sista månaden har jag småblödningar hela tiden. Är det någon som känner igen sig???
Kram
Mia
Jag käkade cerazette förut under ett par år och hade under hela tiden småblödningar, flera gånger i månaden + mens :( stod inte ut så jag bytte!
Jag tycker att det låter som att du kanske behöver byta till ett lite starkare preparat? Det kan givetvis vara något tillfälligt också, stress och annat kan sätta igång mellanblödningar oavsett om man tar hormonella p-medel eller inte.
Vänliga hälsningar
Cindy
jag fick småblödningar. kommer inte ihåg hur länge jag hade käkat dom då. Men det har slutat helt :)
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Småblödningar är väl sånt som kan dyka upp ibland har jag för mig? Har ingen egen erfarenhet av det dock - jag var blödningsfri första månaden på Cerazette, sen var det 5 månaders konstant mens som gällde. Blev byte till Exlutena när eländet vägrade ge med sig.
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Hade mens lite till och från när jag började med ceraette, men sen efter ca. 1 år försvann mensen helt
Jag har haft mens runt 1,2 ggr per år och jag har gått på dem pillerna i tre år. Jag trivs jättebra med dem.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Tack för dom lugnande svaren…..!!!