Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettmenscykeln-och-mensskydd
Läst 4760 ggr
madilicious
0

menskopp

Hade tänkt beställa menskopp och ja då skriver man ju det på iFokus så alla får veta det Cool Nej men skulle höra med er om ni har några bra sidor där det är ok pris och gärna roliga färger kanske? En blommig menskopp eller kanske en med en smurfpå varför inte Flört

// Madelene och Pälsbollarna

Sajtvärd på Camping

Medarbetare på Omplacering och Gecko

Carnosa
0

Om du googlar på menskopp Meluna så kommer du hitta menskoppar i roliga färgerGlad Om det finns mönstrade menskoppar vette tusan, men nu blev jag också väldigt nyfiken på det så jag ska leta. Hittar jag något så skriver jag här. Vill du att jag ska slänga in lite länkar på sidor som säljer meluna koppen?

Livet kan vara krokigt, men aldrig utan mening!

MajaL
0

Lägg in alla sidor ni hittar här i tråden! Nyfiken! Tänkte även fråga hur man räknar ut vilken storlek man ska ha?

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

JossanH
0

storleken kan man ofta räkna ut på de sidor som säljer menskoppar.

Sajtvärd på Iller.ifokus

hus-musen
0

#2 Du får prova dig fram, alla koppar har olika storlekar beroende på märke tyvärr. 
Ibland har de cirkamått, är du under den åldern, blöder så mycket så bör du ha den storleken. Men man kan inte lita helt på dem.

Qui dormit, non peccat

Carnosa
0

Här finns mycket info om menskoppar och dess användning + att de säljer menskoppar dock ej färgade.

En sida med färgade menskoppar

En menskopp-portal

Livet kan vara krokigt, men aldrig utan mening!

madilicious
0

Ah dem har jag sett sugen på en turkos haha vilket ilandsproblem att välja menskopp (: någon som provat meluna? blev lite orolig då det står den är extra mjuk läste i en annan tråd att det brukar inte vara så bra. Hmm och den ringen är inte den typ väldigt mycket ivägen? någon som vet

Sajtvärd på Camping

madilicious
0

Ah dem har jag sett sugen på en turkos haha vilket ilandsproblem att välja menskopp (: någon som provat meluna? blev lite orolig då det står den är extra mjuk läste i en annan tråd att det brukar inte vara så bra. Hmm och den ringen är inte den typ väldigt mycket ivägen? någon som vet hm

Sajtvärd på Camping

Exxozzie
0

Jag har meluna. :)

Jag har den "hårda" sorten men fick hem massor med storleksprov helt gratis när jag beställde. (2:a handssortering som det blivit typ fel färg på). De var mjuka och någon hade ring.

Dock gav jag bort dem så  jag provade aldrig. Men ringen såg ganska stor ut. Den är betydligt mycket större än piggen och bollen.

De mjuka har jag inte hört var dåliga. De ska vara lättare att föra in (eller bekvämare) men de kan vara svårare att veckla ut. När jag klämde med handen var skillnaden inte jättestor. De hårda är ju inte så hårda egentligen.

MajaL
0

Vad är största skillnaden på soft och classic tror ni? Tänker på meluna.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Exxozzie
0

#9 soft är mjukare. Alltså lättare att böja och forma eller hur jag ska förklara.

MajaL
0

Har beställt en medium i färgen blått glitter, med boll. :)

Tyckte det lät coolt med glitter! Skrattande

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Cindy
0

#11 Har du en länk till en bild på den? Skrattande

Vänliga hälsningar
Cindy

MajaL
0

#12 Yes! Skrattande

Här. Du kan byta färg i rullisten, då visas en bild på den.

Läckert med glitter! Cool

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se