Mens
Jag har inte fått min mens på ett år då jag fick min första mens, kan det ta ett helt år mellan första och andra menstruationen? Behöver jag vara orolig och söka läkare? Mår för övrigt bra.

Låter rätt normalt, det kan gå långa perioder i början där man inte har mens.
Om du inte haft sex då förståss, då kan det vara en bra ide att graviditetstesta sig.
Qui dormit, non peccat
Har inte haft sex förståss…
putt.
Hur gammal är du? Jag skulle nog ringa och fråga ngn barnmorska. Jag har haft "ganska " regelbundet från början, så för mig är det lite ovanligt. Har du varit stressad, förändrat din vikt på ngt sätt? Kan skjuta upp mensen. Om du är mkt ung, så är det nog ingen fara.
Jag fyller snart 16, fick mens när jag var 15. Jag är lite underviktig men har varit det länge, men kanske det som påverkar? Har naturligt smal kropp, äter mycket och kan knappt gå upp i vikt.
Fick dock en konstig mellanblödning i början av Januari, kom pyttelite under två dagar bara.
Se till att äta regelbundet och se till att få i dig näring. Du kanske har svårt att gå upp i vikt, då du kanske växer mkt just nu. Det brukar lösa sig av sig självt. Ha lite tålamod!