Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 4489 ggr
MajaL
0

Sajtvärden?

Tänkte kolla om någon vet var sajtvärden tagit vägen? Det är snart ett halvår sedan hon var inloggad såg jag.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

GabbiS87
0

Ojdå! Det var ett tag sen… vem är Sajtvärd?

MajaL
0

#1 Ja, riktigt länge sedan. Cindy.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

GabbiS87
0

#2 Märkligt, hoppas det inte har hänt henne nånting.

MajaL
0

#3 Ja verkligen, man börjar undra.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Emelie-E
0

Jag vet som sagt inte heller vart hon tagit vägen. Man kan ju hoppas att hon snart kommer tillbaka igen.

MajaL
0

Skrev ett inlägg inne på värdsajten. Vi får se om någon där (kanske ifokus-killarna) vet vad som hänt.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Cazzos
0

Cindy, ja! Hon har varit borta ett tag Förvånad

Håller tummarna för att ingenting har hänt, jag hoppas att hon kommer tillbaka snart Glad

Hade hon inte legat inne på sjukhuset pga någonting, skrev hon förut? Eller är jag ute o cyklar?

Fridaaaa
0

Ja undra vart hon har tagit vägen.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Birke
0

Vore kul att veta, men om det finns Medarbetare kanske det är Ok ändå:)

MajaL
0

#7 Ingen aning. Huu, sjukhus. FörvånadRynkar på näsan

#9 Ja, men som Sajtvärd har man skrivit under ett avtal. Man ska inte vara frånvarande under så lång tid. Jag hade tänkt kontakta henne med några förslag, det var då jag upptäckte det. Eller påmindes om att hon inte var aktiv.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Mitralis
0

#10 Eftersom det är ett oavlönat åtagande och ett avhopp inte ger några konsekvenser så är det ganska vanligt att sajtvärdar försvinner.

Fridaaaa
3

Tycker det är trist när en Sajtvärd bara lämnar sådär.
Vet man att man ska bli borta, kan man ju ha tillfällig ersättare eller liknande

MajaL
0

#12 Ja, precis.

#11 Visste inte att det var så vanligt faktiskt. Himla synd.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Denna kommentar har tagits bort.
RuiXue
0

Skulle nog våga tro att hon har goda skäl till att vara frånvarande. Hon har ju trots allt svåra besvär med sin Endometrios och vill minnas att hon för några månader sedan hade en nära anhörig som blev svårt sjuk.

Jennie

Fridaaaa
5

#15 Fast, man kan ju säga det, så att folk vet? Alltså säga att man blir borta.

hus-musen
3

Om det är akut så hade jag oxå struntat i ett forum, känns ju som att det finns andra saker som är värt att lägga tid på isåfall.
Dessutom finns det flera Medarbetare här, man kan lika gärna kontakta dem.

Qui dormit, non peccat

RuiXue
0

Kan hända att hon blivit akut inlagd med såpass höga doser smärtstillande att det inte går att kommunicera. Finns säkert något skäl. Men jag hoppas att inget allvarligt hänt!

Jennie

Fridaaaa
0

Jo men nu har hon ju varit borta 6 månader? Så något riktigt allvarligt måste ju ha hänt då?

RuiXue
0

Jo, det verkar ju lite skumt. Men är hon inne i någon morfindimma och ändå har svåra smärtor så skulle nog ett nätforum inte vara det första man tar tag i.

Jennie

hus-musen
0

Senaste aktiviteten enligt kontot var 2011-07-22 Så det är inte 6 månader.
Men jag vet sen tidigare trådar att hon har smärtproblematik så det kan helt enkelt vara som RuiXue säger, morfindimman ligger tät.
Eller så har det hänt något allvarligt med den anhörige.

Oavsett så finns det Medarbetare, annars kan man väl ansöka om att tillfälligt överta sajten om det är något akut som behöver göras.

Qui dormit, non peccat

Fridaaaa
2

#20 Nej det är klart

#21 Åh ursäkta, 2 veckor saknas, sak samma kanske?

Mitralis
0

Om hon varit i en 6 månader lång morfindimma så gissar jag att hon är på rehab nu.
Ibland så försvinner sajtvärdar bara för att de hittar något annat att göra. Behöver inte vara något tragiskt som hänt, hon kan ju lika gärna ha fått barn eller träffat en kille Glad

hus-musen
0

Det finns ju inga regler om hur ofta en Sajtvärd behöver vara inloggad faktiskt. Finns ju fler sajter där det inte finns sajtvärdar eller Medarbetare som är aktiva, men som hålls igång av de människor som finns där.

Är det ingen av medarbetarna kontaktbara heller?

Qui dormit, non peccat

RuiXue
0

Jag är Medarbetare så är det något så kan man kontakta mig. Har inte vart så himla aktiv här inne den senaste tiden på grund av diverse orsaker men har ändå kikat förbi, läst en del trådar och så. Så som sagt, det går att kontakta mig om det är något. Ska försöka vara mer aktiv här inne nu också men kan redan nu meddela att jag flyttar från Danmark till Sverige igen inom en månad så kommer ha begränsat med tid fram tills flytten och allt pappersarbete med det är avklarat. Emelie-E är även hon Medarbetare så vi är åtminstone två Medarbetare här som är kontaktbara.

Jennie

MajaL
1

#24 Tja, finns vissa saker man skriver på som Sajtvärd. Tolkningsfråga skulle jag säga.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se