Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettgynekologsnack
Läst 56789 ggr
Anonym
Anonym
90

Ont i klitoris

Jag har ont i klitoris och har haft det några veckor nu. Vad tror ni att det kan vara? Jag har inte haft sex på ett tag och jag har inga kläder som sitter åt.

somjagvillvara
3

Är den svullen mer än vanligt? Vad tror du kan ha gjort för att du ska ha ont? Har du någon finne som sitter bredvid den?

hus-musen
1

Svamp kan svida.

Qui dormit, non peccat

somjagvillvara
0

Klitoris hade ont väl ont i, Svamp får man väl bara i underlivet ?

Anonym
Anonym
5

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har inte hunnit titta på hur det ser ut än, men jag tror inte att det är svullet i alla fall Obestämd Det är nog ingen finne för det är i själva klittan som det gör ont.
Har inte pillat på den eller nånting sådant som kan göra den irriterad.
Det svider ingenting utan det gör bara ont.

hus-musen
1

Kan ju vara urinvägsinfektion, så då kan man få öm klitoris. Men i ett par veckor? Du är inte extra kissnödig eller något?

Qui dormit, non peccat

[Tassy]
0

jag har varit med om samma fenomen några gånger. Har ingen förklaring, mitt har gått över av sig själv efter ett tag. Jag hade inte UVI.

JereMina
0

Det kan vara nervpåverkan, har du ont någon annanstans?

Anonym
Anonym
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kissar inte annorlunda mot för förut så det är nog inte UVI.

#7 Jag har ont lite här pch där men ingenting som jag kan tänka mej att det ska påverka så där.

#2 Jag har googleat lite mer nu och det verkar som att man kan ha Svamp utan att ha de vanliga symptomen så det kanske är Svamp ändå Obestämd

sarami
0

Kan trådstartaren vara snäll och berätta vad du kom fram till? Har nämligen haft liknande symptom i två år.

[Fiction]
0

Jag har också liknande besvär av och till - och det försvinner alltid av sig själv. Misstänker att det kan bero på små, små sprickor som har uppstått när jag har torkat mig lite för hårt med papper efter att ha varit på toaletten.