Svamp?
Jag funderar på vad det är jag haft under hösten. Fram och tillbaka har det kliat, och när jag kliat har det gjort ont. Ett tag var det bara yttre blygdläpparna så då smorde jag med pevaryl, gick i stort sett över men kom tillbaka ett tag efter att jag slutat smörja. Sen har det varit inne i också, gjort ont när jag cyklat/suttit på liknande. Har också haft tjocka, ej genomskingliga, något bruna flytningar. Inte som mellanblödningar, mycket ljusare men inte vita/gula.
Har även haft väldigt ont vid sex… Nu var det ett tag sen vi testade, jag blir inte så sugen när det gör så ont…

Ja jag håller med, du borde gå till en gynekolog och kolla upp det. Ont under sex kan du få för att slemhinnorna är extra känsliga och blir skadade.
Och det är inte bra att smörja med olika medel, kan vara så att du behöver andra medeciner om det är Svamp, eller så är det något annat.
Qui dormit, non peccat

Njäe inte jättemycket i alla fall. Lite mer än vanligt ibland dock. Käkade penicillin mot inflammation i visdomstand för ett tag sen men tror detta kom efter…
Har väl hela tiden vetat att jag borde gå, men skjuter ju på det ;) UM har dessutom bara telefontid mellan 11-12 så man måste ju komma ihåg/kunna då. kan tänka mig att de inte har så mycket tider nu ändå, och jag har inte heller mycket tid (inget jullov när man läser på högskolan inte!).
Tror ni det är farligt att vänta en månad till med att kolla upp det? Tycker snarare att det gått mot bättre än sämre själv det senaste…?

Tycker inte du ska skjuta upp det ytterligare, lika bra att ta tag i saken och gå på en gång. UM har öppet hela jullovet, annars kan du fakiskt gå till vilken barnmorska/gynekolog som helst på valfritt sjukhus! :)
Qui dormit, non peccat
#5 du kan ringa & tala in meddelande så ringer dem upp :) det kan vi på våran ungdomsmottagning, dem har telefontid 2 dagar/vecka, och då mellan 11-12 ena dagen och 15-16 andra dagen
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Sen har UM drop-in också och då kan man kika in och be om tid (om dom inte hinner ta det direkt). Tar inte så lång tid. Annars ringa och tala in på telefonsvararen så ringer dom upp. Du ska absolut inte! skjuta upp det mer, ta det med en gång.
Medarbetare på westernridning.ifokus
I vissa fall så får man penicillin så är det över sedan