Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettskönhet-och-mode
Läst 13618 ggr
Musiken
4

BH-tips for storbystade!

Hittade en hemsida idag som sakert kan gladja flera storbystade som har svart att hitta BH:ar :) Storlekarna gar mellan 60D och 90KK, sa aven smala manniskor borde kunna hitta nagot som de inte behover sy in :)

Bravissimo

[Tassy]
0

Åh, underbart!

hus-musen
3

Oj 90KK måste vara grymt stort! Appropå inget alls dåGlad helt klart intressant sida, kul att storlekar börjar på D istället för slutar på D!

Qui dormit, non peccat

jobi55
0

Kan oxå tipsa om www.missmary.se

De har hur mycket som helst för oss med stora tuttar

RuiXue
0

Känner att jag har rätt tur med min 90C Glad

Jennie

Knittabilly
0

Tack för tipset! Verkar som att de har en hel del fint dessutom =) Enda nackdelen är väl att man inte kan prova…

hejhoppsan
0

fick tipset om www.kisskiss.se , där har de bh för storbystade ..är väldigt nöjdGlad

examynia
0

bra att de finns till oss åxå.. synd att de är så dyrt dock:(

Chieko
0

Men vågar ni köpa utan att prova? Tycker att alla modeller sitter olika och kräver olika storlekar så köper aldrig kläder från internet…

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

examynia
0

de går ju prova hemma å passar de inte så skickar man bara tillbaka de..Glad

GabbiS87
0

Jag tycker att Change är jättebra och har stora storlekar. Om man blir medlem i clubChange får man dessutom 20% rabatt. Jag är supernöjd med dem iaf!

www.change.com

Chieko
0

#9 Fast jag är sååå dålig på att lyckas skcika tillbaka haha. Blir nog att gå till shopparna här i stan. Har ju tur och bor i gbg, kan tänka mig att det är värre ute på landsbygden än i storstad!

/Karin

examynia
0

#11 ja här finns de ngenting.. lindex å kappahl  å andra.. men på lindex å kappahl där dom säger sg ha stora storlekar så har dom bh upp till DD bara… oooooj stort de är… NOTTungan ute

Chieko
0

#11 Vi har t.ex. Korsetten och Change som har en hel del stora storlekar (när det inte är slut) samt mycket hjälp vilket är skönt.

/Karin

GabbiS87
0

#12 Håller med om att lindex och kappahl inte alls har bra storlekar och h&m ska vi ju inte prata om Tungan ute Däremot på Change, Twilfit och Åhlens brukar det finnas bra, lite dyrare kanske men vad gör man!?

Fjordell
0

Ååh, vilken dröm! Har varit på jakt efter BHar som passar rätt länge nu. Har enbart flera som är för små, varken snyggt eller bekvämt…

Wand
0

Tackar för denna tråd, om man ändå hade råd till någon ny BH.. jag äger 3 stycken BH'ar och alla är för små. Obestämd

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Wand
0

Förresten så finns även evasunderklader.se, fast det kan ibland vara svårt att hitta något riktigt bra.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?