BH-tips for storbystade!
Hittade en hemsida idag som sakert kan gladja flera storbystade som har svart att hitta BH:ar :) Storlekarna gar mellan 60D och 90KK, sa aven smala manniskor borde kunna hitta nagot som de inte behover sy in :)
// Amanda
Åh, underbart!

Oj 90KK måste vara grymt stort! Appropå inget alls då
helt klart intressant sida, kul att storlekar börjar på D istället för slutar på D!
Qui dormit, non peccat

Kan oxå tipsa om www.missmary.se
De har hur mycket som helst för oss med stora tuttar
Känner att jag har rätt tur med min 90C 
Jennie

Tack för tipset! Verkar som att de har en hel del fint dessutom =) Enda nackdelen är väl att man inte kan prova…
fick tipset om www.kisskiss.se , där har de bh för storbystade ..är väldigt nöjd
bra att de finns till oss åxå.. synd att de är så dyrt dock:(
Men vågar ni köpa utan att prova? Tycker att alla modeller sitter olika och kräver olika storlekar så köper aldrig kläder från internet…
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
de går ju prova hemma å passar de inte så skickar man bara tillbaka de..
Jag tycker att Change är jättebra och har stora storlekar. Om man blir medlem i clubChange får man dessutom 20% rabatt. Jag är supernöjd med dem iaf!
#9 Fast jag är sååå dålig på att lyckas skcika tillbaka haha. Blir nog att gå till shopparna här i stan. Har ju tur och bor i gbg, kan tänka mig att det är värre ute på landsbygden än i storstad!
/Karin
#11 ja här finns de ngenting.. lindex å kappahl å andra.. men på lindex å kappahl där dom säger sg ha stora storlekar så har dom bh upp till DD bara… oooooj stort de är… NOT
#11 Vi har t.ex. Korsetten och Change som har en hel del stora storlekar (när det inte är slut) samt mycket hjälp vilket är skönt.
/Karin
#12 Håller med om att lindex och kappahl inte alls har bra storlekar och h&m ska vi ju inte prata om
Däremot på Change, Twilfit och Åhlens brukar det finnas bra, lite dyrare kanske men vad gör man!?
Ååh, vilken dröm! Har varit på jakt efter BHar som passar rätt länge nu. Har enbart flera som är för små, varken snyggt eller bekvämt…
Tackar för denna tråd, om man ändå hade råd till någon ny BH.. jag äger 3 stycken BH'ar och alla är för små. 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Förresten så finns även evasunderklader.se, fast det kan ibland vara svårt att hitta något riktigt bra.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?