Concealer
Hej 
Jag är på jakt efter en ny concealer men har verkligen ingen aning om vilken jag ska välja. Jag vill inte ha en palett, utan en i penn- kräm- eller flytande form. Inte alltför dyr heller, som fattig student har jag inte råd att betala hur mycket som helst, utan helst under 200 kr. Jag undviker helst att handla på internet, men bor i Stockholm så har tillgång till de flesta butiker. Så, har ni några tips på bra concealer? Eller kanske någon som jag ska undvika? 

Något som mer eller mindre alla rekommenderar är ju concealern från MUS, http://www.makeupstore.se/sesv/products/base/concealer/coverallmix
Väldigt dryg och räcker i evigheter, men kanske fel format för dig om du inte vill ha palett.
Too faced Absolutely flawless concealer är oxå bra, men oxå fel format.
Finns ingen som är riktigt bra i pennform, men Maybelline Dream Lumi Touch Concealer har fått bra betyg och kostar runt 100 kr. Finns på kicks. Lite dyrare runt 200-270 kr har du cliniques.
Lumene har okej concealer oxå, runt 100-120 kr.
Body store har en penna, men har inte provat den själv.
Mycket beror på vilken hudfärg du har, jag som är väldigt ljus har jättesvårt att hitta concealer och smink över huvud taget om det ska vara lite täckning på dem.
Bästa är nästan att du går på kicks tex och talar om vad du vill ha :)
Qui dormit, non peccat

Den jag inte tycker att du ska köpa är bodyshops tea-treeconcealer eller apotekets aco, dessa är i inte alls bra och det finns inte många färgnyanser heller.
Qui dormit, non peccat
Jag gillar dom "nya" sorterna som är som en pensel. Har testat både Niveas och Maybellines. Lättatt aplicera och lätt att jämna ut med fingret. Inte så dyr, fast det är ju ingen jätte stor volymi pennorna heller. Fast jag tycker attden ändå är dryg.
okej, tack så mycket för era svar! :) ska ut och testa en massa så fortsätt gärna att komma med tips :)

Jag köper HMs egna för ca 40kr tror jag att det är. Det är en pinne till den. Den använder jag till ansiktet.
Under ögonen brukar jag kosta på mej en speciell under eye concealer, Loreal Garnier Roll on med coffein, som egentligen kanske inte är så bra för man måste använda fingrarna för att jämna ut den. Brukar köpa den på extrapris för ca 69-79 kr. Båda är väldigt dryga och räcker flera månader.