Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettskönhet-och-mode
Läst 3920 ggr
MissInAction
0

Tandblekning

Vilken metod är bäst vad gäller tandblekning? Jag tänker då på pris, hållbarhet och påverkan på tänderna. 

Jag röker inte och dricker sällan och mina tänder är väl inte jättehemska men jag vill ändå få dem ljusare.

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
0

Zoom? Kan det vara något?
Låter ju himla bra när man läser om det. Fast jag har ingen aning om resultat, hållbarhet och pris..
http://www.tandblekning.se

Lite före- och efterbilder hade varit trevligt.

Kluring om Ryssland

Mitralis
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag blekte hos tandläkare för jag ville göra det under kontrollerade former. Jag beställde även skenor till över och underkäke så att jag kan efterbehandla vid behov. Det var dyrt men det var defenitivt helt klart värt det och jag är väldigt nöjd Glad

MissInAction
0

Ja det är så jag tänker också, tandläkare… det här Zoom kan man tydligen göra hos tandläkare. 

Hur dyrt blev det? Jag menar, tvåtusen, femtusen, tjugotusen? Oskyldig

Kluring om Ryssland

hus-musen
0

En vanlig tandblekning brukar gå på mellan 800-1200 kr vanligtvis. Sen beror det ju helt klart på hur tänderna ser ut, och hur många behandlingar som behövs. Men det kan en tandläkare tala om :)

Skulle aldrig använda hemmakiten som säljs lite överallt. Inte många är godkända av läkemedelsverket, och de kan innehålla en massa ohälsosamma kemikalier. Hos tandläkaren är det iaf godkända ämnen även om de är kemikalier.

Qui dormit, non peccat

Mitralis
0

Jag har för mej att jag gjorde det 2006 och då var det ganska dyrt. 3500 utan skenor och 5000 med skenor, har jag för mej Obestämd
Jag efterbehandlade hemma några gånger, men nu har jag inte gjort det på över ett år och det ser fortfarande bra ut. Jag röker inte, dricker inte kaffe eller rödvin. Jag dricker tyvärr ganska mycket cola, men det har funkat fint ändå. Jag ska kolla om jag har före och efterbilderna någonstanns så kan jag scanna dom någon dag Skrattande

MissInAction
0

Så från 1000 kr och uppåt kan jag räkna med då kanske. Jag får ringa upp dem och fråga, helt enkelt. Vill gärna gå till en tandläkare också. Usch tänk om man skulle förstöra tänderna Rynkar på näsan

Före- och efterbilder skulle uppskattas om du ville dela med dig av det! Glad

Kluring om Ryssland

hus-musen
0

Kanske beror på vart man går, jag var på folktandvården i mitt gamla län.

Qui dormit, non peccat

Mitralis
0

Jag gick till den dyraste i stan som är speciallist på kosmetiska tandåtgärder, eller vad jag ska kalla det.

Niini
0

Gick till tandläkaren inför vårt bröllop i våras, minns tyvärr inte vad metoden hette. Men det blev lite ljusare med den metoden o håller sig fortfarande.

MissInAction
0

Att gå till tandis verkar vara det bästa för mig, känner jag. Det verkar tryggast.

Kluring om Ryssland