Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettung-kvinna
Läst 4613 ggr
Moas97
0

Bebisolja - intimt?

Hej!
Jag är en tjej, född 97, som undrar om man kan använda babyolja vid onanering osv? Jag är inte den typen som mer än gärna går och köper glidmedel. Tänkte fall man kunde ha babyolja istället, eftersom det är enklare att köpa också!

Tacksam för svar. /Nyfiken tjej.

/Moas97 :)

Moas97
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hallå?

/Moas97 :)

hus-musen
0

Brottom på svar du har då Flört

Jovisst kan man använda barnolja, men i mitt tycke så blir det väldigt kladdigt. Det är ju en olja liksom. Men det är ofarligt om det är det du ville veta.
Tror det var här i en tidigare tråd där det diskuterades glidmedel, ACOs egna glidmedel ska vara bra, den kan du köpa på apoteket! Glad

Qui dormit, non peccat

MissInAction
0

Ja då är frågan om du vill använda leksaker också? För vissa saker förstör vissa material. Exempelvis silikonbaserade glidmedel kan förstöra leksaker av silikonmaterial. Men hur det är med olja minns jag inte.. men kondom fungerar det i alla fall inte på.

Olivolja skulle nog jag välja i så fall, det är det en del kvinnor som använder och smörjer in sig med i underlivet.. det smörjer slemhinnorna och kan hjälpa till med Svamp också tydligen. Så det bör vara ofarligt, menar jag Flört

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland