Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettfysisk-hälsa
Läst 5700 ggr
Crazzysazza
0

Mår konstigt

Har tryck i huvudet lite yr till och från, kallsvettas helatiden och tycker att det är jätte varmt. Har tryck vid livmodern. Och blir akut kissnödig när jag rör mig. Är törstig mer än vanligt.

Vad tor ni tjejer på väg att bli sjuk eller vad händer!?

hus-musen
0

Akut kissnödig? Det är inte så att du åkt på urinvägsinfektion eller njurbäckensinflammation? Just eftersom du är akut kissnödig alltså. Feber kan man oxå få då.

Annars kan det vara ägglossning tempen stiger då även om det inte är mycket och man kan få ett tryck vid livmodern eller mensliknande smärta. Eller så kanske dax för mens snart?

Qui dormit, non peccat

Crazzysazza
0

jag har slutat med p-ring för ett år sen efter 7 månader kontakta jag bm då jag inte fick någon mens då fick jag en kur på primolut nor skulle äta i 3 månader. det har jag gjort nu nu är det 2 månader sen jag tog sista kuren och ingen mens har synts till och jag är inte gravid..

I 4 dagar har jag mått så här konstigt nu.. Kontakta Vårdcentralen idag, men de bad mig ringa BM istället. så nu väntar jag på att klockan ska bli 11.

Jag kan bli akut kissnödig när jag setat ner ett tag och sen reser mig upp och ska gå. Då kan jag bli jätte kissnödig.

Idag känns det lite bättre iaf.

GabbiS87
0

Har du fått något svar från BM? Undrar hur det gått…

Crazzysazza
0

Jag har fått diagnosen PCO.. När jag var hos gyn idag.

GabbiS87
0

Det var tråkigt att höra….hoppas du kan få hjälp att minska dina besvär nu iaf när dom hittat vad det är!

Crazzysazza
0

Jag mår mycket bättre efter jag fick diagnosen tror jag var på väg att bli förkyld och var lite skengravid :( Jag och sambon längtar efter barn tillsammans men det kommer vi få vänta med i typ 1-2 år till. Vi har redan slitit i ett år. Det känndes som om min värld rasade samman när jag fick diagnosen. Så nu måste jag gå ner minst 10 kg för att de ska hjälpa oss överhuvudtaget!

Crazzysazza
0

Jag mår mycket bättre efter jag fick diagnosen tror jag var på väg att bli förkyld och var lite skengravid :( Jag och sambon längtar efter barn tillsammans men det kommer vi få vänta med i typ 1-2 år till. Vi har redan slitit i ett år. Det känndes som om min värld rasade samman när jag fick diagnosen. Så nu måste jag gå ner minst 10 kg för att de ska hjälpa oss överhuvudtaget!

Crazzysazza
0

hus-musen
0

Oj.. men det är ju bra att de vet vad som är fel, då kan man ju försöka göra något åt saken iaf. Klen tröst men kanske bättre än att aldrig få veta.

Qui dormit, non peccat