Överkänslig?
När jag och killen haft sex så kan det ibland, inte alla gånger, börja sticka, bränna och klia i ansiktet på mig. Ibland bara lite grann, ibland ingenting och som igår, jag höll på att bli tokig för att det brände och kliade så! Och det var första gången det kändes så mycket.
Det håller till mest i pannan och hakan, och jag vet inte, kan det vara så att jag är överkänslig mot sperma?
Men om jag är det, vore det inte bli likadant varje gång i så fall? Och varför känner jag bara av det i ansiktet? Jag menar, han kommer ju inte på mig, utan i mig..
Sen har det inte varit så här hela tiden heller, utan det har kommit de senaste månaderna..

Du kan vara allergisk mot sperma. Har även hänt att killar som varit otrogna har då "smittat" sin partner med den andra personens sekret som partner visar sig vara allergisk mot.
Det kan ju även kanske vara så att han har nån parfym/deo/annat som du inte tål på sig?
#1 Det där skrämmer mig.. Men jag har haft samma tankar själv. Jag vet inte helt var jag har honom och får för mig att han är otrogen.
Men man vet ju inte. Det kan ju vara något annat också.
#2 Nä, inte vad jag kan tänka mig. Han har alltid haft samma deos/parfym och liknande.
Men eftersom att detta bara kommer ibland, så funderar jag på om det är något han kan ha ätit eller om det bara är så att jag själv är extra känslig vid vissa gånger? Jag får ju alltid UVI om jag inte kissar efter sexet tex. Så någonting hos honom är det ju som jag inte "tål".
Men otrogen.. Gah, jag vill inte behöva tänka på det :(
Testa honom. Berätta om besvären. Fråga om han bytt deo och dylikt. Berätta också vad det kan bero på. Kolla hans reaktion.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#5 Kan så vara. Men om ts misstänker så vet man ju aldrig.

En länk om spermaallergi på Aftonbladet.
Håller även på och funderar på om det kan vara så att du ibland blir så upphetsad att du blir lite rödare i ansiktet och när blodet börjar flyta som vanlig igen så blir det lite som när foten somnat?
Låter väldigt långsökt att det skulle bero på otrohet. De flesta som är otrogna duschar i alla fall mellan sina olika sexpartners för att inte bli påkommna med en annan persons dofter på sig.
Låter också konstigt att en allergisk reaktion från sperma skulle visa sig i ansiketet och inte i underlivet där kontakten sker.
Kan det vara en reaktion på hans saliv kanske?
Är det sperman kan det mycket väl spela roll vad han har ätit.

#8 Min kusin är allergisk mot apelsiner, hon fick klåda i underlivet av dem. Också väldigt skumt då hon borde få det i munnen då.
Jag har faktiskt ingen aning om vad det kan bero på. Eftersom det inte händer varje gång och olika mycket, sist nu så var det verkligen jobbigt.
Jag har till och med rivmärken i pannan för att det kliade och stack så mycket.
Och att det är hans saliv kan det inte vara, för vi hade ingen sådan kontakt den gången. Blev liksom en snabbis bakifrån ^^
Det kan ju vara som du #7 säger, men jag vet också med mig att jag ibland har blivit väldigt röd i ansiktet och inte känt av någonting efteråt.
Eller så har man helt enkelt utvecklat en allergi, men det är ju konstigt att det bara sitter i ansiktet i så fall..
Men jag ska vara mer uppmärksam nästa gång och även fråga vad han ätit och liknande.
Otrogen tror jag inte egentligen att han är, det är nog mest bara dumma tankar jag har..

är han skäggig så att han är stickig? om sambon är orakad så kan det stickas som attans.
Qui dormit, non peccat

#11 Som jag skrev i #10 så hade vi ingen sådan kontakt den gången. Så det berodde inte på att han var orakad =)
#12 Jag har inte känt något mer efter det. Men det händer ju bara ibland, så får se om och när det händer igen.