Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettskönhet-och-mode
Läst 9060 ggr
[Laauraa]
0

Trosor

Funderar på att börja köpa Björn borg trosor, någon som använder det och vad tycker ni? Vad är bäst mini shorts eller hotpants? Finns det något ställe där dem kan finnas billigare nu i reatider? Har bara hittat par för 199kr.

Emelie-E
0

Jag använder och tycker de är sköna. Dock tror jag att mina har blivit lite stora då jag har rasat i vikt efter att jag köpte dem, så tror inte de sitter som de ska just nu :P
Använder minishortsen.

Men de är dyra, de ligger på 199 kr och jag har bara fått tag på ett par för 149 kr på rea på MQ en gång.

[Laauraa]
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad använder alla ni andra kvinnor för trosor? Fördelar/nackdelar med dem? Kvalité, pris? Flört

hus-musen
1

Hade ett par, tycker de är som alla andra trosor. Inget speciellt alls. Men alldeles för dyra när man lika gärna kan köpa ett par lika bekväma på typ hm eller lindex.

Qui dormit, non peccat

Inaarah
0

Förvisso tyckte jag om mina Björn Borg-trosor, men kan inte säga att de var värda sina pengar. Numera köper jag mestadels mina trosor på b.la Lindex och H&M, men emellanåt kommer det hem några från Triumph eller Twilfit. Kan inte förstå hur… Flört De två sista alternativen är givetvis lite dyrare, men de jag köpt har inte överstigit hundralappen, och de andra ligger runt 50-60 kr.

[Laauraa]
0

Jag föredrar också att köpa billigare trosor men har prövat både lindex och H&M men har inte tyckt att några varit bekväma. Dem flesta känns som att dem åker in i rumpan hela tiden och det stör jag mig på..Exakt vilken sort köper ni?

Karmatarerskanise
0

Köper ofta på maxi. Flerpack, fina hipsers/hotpants(osäker på vad som är vad), och billiga :P

hus-musen
0

HM har ett par bomullshipsters som är supersköna, de med organic cotton eller vad det nu står. Lindex har jag inget spec märke på, men de har bra med.

Qui dormit, non peccat

Emelie-E
0

Jag använder även Newbody-trosor. 4 st för 150 kr. Fast för att få tag på såna måste man hitta någon som säljer också :P Har haft turen att ha en syster som har sålt i två omgångar =)

Men tycker som dig #5 att trosor från lindex tex gärna åker in i baken. Dessutom går de sönder så fort..

Inaarah
0

Tänk, vad olika man kan uppleva saker! Flört Tycker inte alls att Lindex trosor åker upp i baken eller går sönder fort. Jag brukar köpa hipsters, bomulltrosor som jag tycker är både bekväma och prisvärda.

[h-malm]
0

Har ett par Björn Borg trosor och ska nog inte köpa fler. Tycker inte de är värda pengarna eftersom jag har hittat mycket billigare trosor på Cubus som är 1000x skönare. Har mest NewBody trosor men gillar inte kanten i mitten "/ Så jag tänkte köra med mina GORGEOUS trosor från Cubus när mina andra blir försmå ;)

[Laauraa]
0

#3, #10 Har ni prövat björn borg hotpants eller minishorts eller någon annan modell?

Emelie-E
0

#10 Den kanten hatade jag i början, men nu tänker jag inte på den längre =)

hus-musen
0

#11 Tror det var hotpantsen, jag gillar inte minishorts.

Qui dormit, non peccat

Fridaaaa
0

Köper mest av H&M, älskar deras trosor. Även från catalog. Gillar hotpants bäst.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[swiss]
0

Jag har för mig att jag hade några björnborg trosor när jag var liten, men inga sen dess. Nu använder jag mest string från H&M och liknande, brukar köpa när det är rea för 30:- :)

MajaL
0

Haha, oj. Trodde inte marknaden kring trosor var så stor. :P

Använder "vanliga", billiga. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[Noriisen]
0

Jag använder string vanligaste bara, det som är så bra med string är att när man har på sig byxor jeans eller legiins syns inte vanliga tros sträcken. o det som är dåligt är att det är obekvämt ibland om man inte är van, och att man inte kan använda det vid mens. Skrattande

[Noriisen]
0

Jag använder björnborg trosor oxå men inte lika ofta , men jag tycker björnborg ärr väldigt bekväma!

Mina köpte jag för 250 kronor! :D

Fridaaaa
0

#17 Jo man kan använda string vid mens, finns bindor som är anpassade till string :)

[Noriisen]
0

#19  Jaha visste inte det. ;:) Vart köper man dom?

Karmatarerskanise
0

#17 Jag tycker det är så mycket sexigare med hipsters än med string, OCH bekvämare :P Hade en period i tonåren då jag bara använde string, nu klarar jag inte av dom.

Emelie-E
0

#19 Gör det verkligen det? För några år sedan så slutade libresse att tillverka bindor för string och det var också då jag slutade med stringen pga det.
Och jag har inte sett att det fanns andra märken som gjorde bindor till string..

Fridaaaa
0

#22 Såg det för inte så länge sedan i en affär minns dock ej vilken.

#20 kolla runt i affärer som säljer bindor. Använder själv inte dem, då det inte är bekvämt under mens ;)

Emelie-E
0

Såg nu på libresses hemsida att det finns bindor för string. Men för några år sedan försvann dem helt. Men bra att dem är tillbaka iaf! =)

Och för att tillägga lite till så verkar dem bara finnas i tre butiker, hemköp, willys och citygross :S

Fridaaaa
0

#24 Ja det är bra att dem har det :)

hus-musen
0

#17 Jodå klart man kan använda string! Har du tampong så kan du ju använda vilka trosor du vill, och det finns stringbindor oxå :) Fast de är inte att rekommendera de dagar man blöder väldigt mycket.

#24 stringbindor finns på vanliga ica hos mig iaf, en liten butik. Finns de där så borde de finnas på stora ica konsum oxå.

Qui dormit, non peccat

Emelie-E
0

#26 Jag läste bara vad som stod på libresses hemsida. Och där stod de att de såldes i dessa butiker.
Jag har dock inte sett några i våra ica butiker.