Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettsamlevnad
Läst 16031 ggr
Miowi
2011-06-14 17:26
3

Baksug?

Har själv inte analsex men man hör ju en hel del om det och nu senast läste jag om baksug, är det så illa som man läser att i värsta fall blir lakanen nedkladdade i avföring? Om det skulle vara så blir man ju rätt ointresserad av att någonsin testa det, skulle ju förstöra stämningen rätt mycket.

Så hur är det nu, vad är egentligen baksug och om det finns hur undviker man det?

Fridaaaa
2011-06-14 17:38
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Så lätt tror jag inte att det blir baksug. Man ska se till att ha varit på toalättet några timmar innan. Men det blir inte så lätt baksug

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[aammE]
2011-06-14 19:41
0

Har aldrig någonsin varit med om det, har hört att det skulle vara en myt (i en dokumentär med någon porrskådis, men ja) men vet inte, vissa påstår ju sig ha varit med om det, men jag tror att det kan vara lätt hänt att man råkar "pressa" ut det själv av misstag om man är lite bajsnödig innan. Att det skulle bli ett så stort vaccum har jag svårt att tro.

ettlitetalias
2011-06-15 10:29
0

Har aldrig någonsin varit med om det, och inte min kille heller. Och då har vi ändå analsex ganska ofta. Det värsta som hänt är väl att tarmen inte varit helt tömd innan och om man går riktigt djupt så kan det kännas att det är något där inne.

hus-musen
2011-06-15 19:04
0

Jodå baksug existerar till en viss del, jag sysslar dock inte med analsex så jag har aldrig haft det. Det handlar helt enkelt om luft emellan som bildar ett tryck.

Qui dormit, non peccat