Flasha brösten?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Såg nyss ett inlägg på ett annat forum där en flicka ber om hjälp för att få sörre bröst.
Ett av svaren var:
Flasha brösten oftare, får de frisk luft så växer de så det knakar.
Det var något liknande iaf.
Och hon fick svar som höll med hennes "teori" eller vad man ska säga, bland annat svaret: De är som ballonger - sväller av frisk luft.
Något liknande, kommer inte ihåg varken sidan eller meningarna ordagrant men det var i princip samma mening.
Min fråga är nu: Är detta sant!? 
Har aldrig hört det tidigare och blev full i skratt när jag såg det av någon anledning. Tyckte det lät så roligt, låter ju nästan som att det är samma som blommor. Bara man vattnar de så växer de, men med bröst så "vattnar" man med luft. 
Haha, är detta verkligen sant? 
-.::Mvh Evve::.- Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg
Nja, tror inte på det. Tror bara att brösten kan påverkas inifrån.
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
Hahahaha, om det bara vore så väl ;)
Paulina
Stackars de som solar topples då ;) Ha ha.. Dom måste ju få väldigt stora bröst av att ligga ute i solen.

Hahaha stackars liten och bli lurad på det sättet 
Hade det varit så enkelt hade nog alla tjejer gått runt ff-kupa, flashar brösten gör man ju lite då och då =)
Qui dormit, non peccat
Och jag som inte tål sol skulle haft små minisar
.
Min man hörde nåt ungefär lika tokigt engång han var hos frissan. (En annan frisör än han brukar för den vanliga hade semester.) Den frisörtjejen hade nog inte så mycket "hemma" för hon hade sagt något om att håret växer så himla mycket på våren för att det är så mycket vitaminer i luften!
Smart rykte att sprida om man önskar se fler bara bröst i sommar ;-)
Vänliga hälsningar
Cindy
#5 Haha! =D
#6 Ja, precis =P
Tyckte det lät så sjukt roligt xD
Däremot har jag hört om folk som tänkt hela tiden "Jag vill ha större bröst, jag vill ha större bröst" osv så har dem fått det, inte gigantisk skillnad men lite O.o
Dem sa att det r kroppen som liksom lyssnar eller ntå XD

Hahahahaha… javisst är det så, och de blir ännu större om man vattnar dem, låter dem lyssna på klassisk musik och säger snälla saker till dem 

Carpe Diem
#8 Det har jag också hört! 
Det roliga är att de faktiskt fått större också, det är det som är så läskigt 
#9 Hahaha 
Finns det inte mer roliga saker som "får de att växa"? 
#10 Ska nog börja testa lite i smyg XD
En annan sak som också är ganska "sann", inte så rolig men ändå .. det är att man ska inte ha så mycket BH på sig medans dem växer för då kan man få hängpattar eftersom vissa muskler inte används typ :o
Sen såg jag på någon anime om en tjej som ville ha större bröst så hon hade lärt sig att man skulle knåda på dem XD *aj*

Angående tankekraften så funkar den inte :) Men med tanke på att det i regel är tonåringar som inte vuxit klart i kroppen som önskar sig det så är det ju inget större mirakel att brösten växer! De skulle de ha gjort i vilket fall liksom =)
Det sägs att för varje 10 kg övervikt så hamnar ett halvt kg på brösten. Misstänker att det skiljer sig en hel del beroende på kroppstyp dock.
Qui dormit, non peccat

Enligt en studie så blev en kvinnas bröst större av att lyssna på barngråt, som om hon förberedde sig för bröstmjölk. =)
#13 DET förvånar mig inte, har ju funnits ammor i alla tider. Själv fick jag tillfälligt spända bröst efter att ha burit runt på en ettåring en hel dag.
Vänliga hälsningar
Cindy

#14 Kanske man skulle låna något barn av någon man känner då, billigare och bättre än bröstförstoring. ;P
#15 Haha, jovars men för mig var det tyvärr en tillfällig förstoring. Och jag gillar inte barn nåt vidare så upprepade "behandlingar" är inget för mig ;-)
Vänliga hälsningar
Cindy

#16 Haha! Och jag tycker mina räcker så. =)
#11 Jag har också hört att man ska vara utan BH, dock kan brösten bli hängiga om man studsar för mycket då huden skulle töjjas ut =S.
Men det är helt klart vissa muskler som inte används om man har BH, det blir ju inte den naturliga hållningen =P.
Knåda!? =O
Haha, känns som om de ska bli slöare av de eftersom att de antagligen kommer bli mjuka av de xD
#12 Ja, då "funkar" ju tankekraften xD. Hehe, lite roligt sånt här!
Antagligen är det ju beroende på person, min syster t.ex är inte överviktig men har ändå riktiggt fylliga C kupor.
Jag å andra sidan var överviktig med 10-15kg minst förut, och jag hade inte alls stora bröst men de har helt klart gett sina minnen efter perioden - kommer antagligen aldrig att få former på de tack vare allt förbaskat skinn =(
#13 & 14 - Hehe, för mig som inte är så förtjust i barn väljer nog hellre att leva med icke formade slaffshögar än att lyssna på barngråt, dessutom får jag enorma skuldkänslor när jag hör barngråt och ibland är det så starkt att jag själv bärjar gråta nästan - mår så dåligt av de av någon skum anledning =O

#18 haha ja ioförsig så funkar väl "tankekraften" om man ser det så
Qui dormit, non peccat
#19 Haha =D