mensvärk
hej jag är 11 år och lite mittemellan utväcklad men nu hela dan har ja haft väldigt lite ont det va inte så att man inte kunde göra nåt men jag är lite oroligatt det va mensvärk.ja va glad o så men det kändes lite kan man ha ont längst ner i magen utan att det är mensverk?
MVH/ en orolig tjej.
Mvh/Ellen<3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
På vilken sida gör det ont?
Hur känns smärtan? Molande, stickande, skärande?
Har du haft mens innan? Om inte, mensen borde snart komma i samband med mensvärken om det är mens.
Har smärtan avtagit nu, sedan du skrev detta?
Jag tycker du borde prata med din mamma eller annan vuxen, ifall det är något annat, tex blindtarmsinflammation.
ja har inte fått men och nu känner ja inget efter att ja gick på toa så va det borta.det känns ´bara .lite molande men väldigt lite
Mvh/Ellen<3
#2 Okej, då är det säkert mens på gång.
ånej ja dör!!!!!!!!!!!
ja har bara ont när ja struntar i att gå på toa har ja märkt och ja har ont i ryggen där också iblan är det länre bak på ryggen o ibland på framsidan av kroppen ja har haft det så här typ hela året o min rygg o axlar blir bara ondare o ondare för ja har jätte dålig hållning min mamma e sjukjymnast så hon ser det.
Mvh/Ellen<3
Dags att uppsöka en läkare kanske? Låter som tarmproblem?
Vänliga hälsningar
Cindy

Du kanske behöver ha regelbundna toalettvanor? Det är inte bra att hoppa över att gå på toa om man känner sig nödig.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
#4 Gå alltid på toa när du behöver, det är inte bra att hålla sig sådär. Jag tycker att du ska prata med din mamma och möjligen gå till läkaren, för det där kan nog inte vara mens. Jag tyckte det kunde verka så i början, men inte efter inlägg #4.
#4 Gå alltid på toa när du behöver, det är inte bra att hålla sig sådär. Jag tycker att du ska prata med din mamma och möjligen gå till läkaren, för det där kan nog inte vara mens. Jag tyckte det kunde verka så i början, men inte efter inlägg #4.