S-förtroende!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag tycker om mig själv, men när jag ser andra tycker jag att jag är betydligt ful ._. Mitt permanenta hår, osminkade finniga ansikte och mina stora kurvor. Jag älskar mitt hår, men jag trivs samtidigt inte.. :'/ Inga killar tittar åt mitt håll och detta får mig att bli rädd för framtiden. Tänk om jag inte hittar någon man i framtiden?
Kör med finn-medel, men funkar inte.. ._.' Och kurvorna är hm… ovanligt stora för mig..
/Moas97 :)

Var nöjd med dig själv, och strunta i hur andra ser ut! Alla känner sig osäkra på sitt utseende ibland, men man får göra det bästa med det man har. Många gillar ju smink, fixa håret, klädstilar mm och det får dem att känna sig vackrare. Om du inte gillar att du är osminkad, kanske börja använd mineralsmink som är bra för huden?
Det finns massor av killar i världen, förr eller senare kommer den rätta att dyka upp. Så det behöver du inte oroa dig för!
Qui dormit, non peccat
Det går ju alltid att hitta 1000 som är snyggare än en själv, med vad syftar det till? Det går garanterat att hitta 1000 somdu tycker ärfulare också… Du har étt liv och én kropp. Och tänk vilken kropp! en unik skapelse som har en ofantlig massa avancerade funtioner som FUNKAR! 100% säkert finns det några av jordens 3 miljarder män som faller för just ditt vackra hår och kurviga kurvor! (för inte att tala om din personlighet). Och det med det ena liv: det är bara att tacka o ta emot och utnyttja så gott det bara går! 
typ som me mig då !!fortsätt med tvätt mot finnar det funka från början för mig .testa o byt medel!jag har jätte dåligt själförtroende
men försöker bli bättre
Mvh/Ellen<3

#3: Jag har försökt nu i 4 år, och har ännu inte sett ett resultat förutom att fått mindre prickar.. Har dock fortfarande samma feta hy, samma pormaskar och samma "knotter" som liknar finnar..

#3 har du använt något så enkelt som honung/vinäger/citron?
I min erfarenhet så finns det hundratals produkter som utlovar hur mycket som helst, men typ inga som faktiskt fungerar. Receptbelagd medicin kan fungera, men då behöver man gå till läkare.
Qui dormit, non peccat

#5: Nej, det har jag inte.. Men har hört att inte honung är bra mot fet hud.. :'s
Alla är fina på olika vis, smaken är som baken: Delad. Alla tycker om olika saker, vissa t.ex gillar rakt hår, vissa lockigt, vissa gillar pinnsmala, vissa gillar med kurvor osv. Det viktigaste är inte utseenden utan det som finns inuti och självförtroende:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Min kompis tycker hon är ful tjock å äcklig… Hon är inte det..
Hon är inte tjock.. Hon äter ingenting å vi försöker tinga i henne mat…
hon är 12 år .. jag har sagt till henne att hon måste äta
hon klagar på att inte jag äter någonting jo de gör jag ja gäter tills jag blir mätt jag äter inte mer för jag börjar bara må illa å bara ligger å kan inte göra någonting …
hon säger själv att hon äter mycket. HOn äter INGENTING:O
nån som har ett tips vad jag kan göra?
hon klagar på en i klassen föron e så smal å äter ingenting men hon äter mer än min kompis…

#8: Det där låter som om hon kanske lider utav någon ätstörning? Finns ju vissa tjejjourer som har speciella msn-tider/drop in-tider irl, där man kan prata med någon kunnig. Har själv aldrig prövat, men är inte i samma behov som din kompis låter som att hon är. :)
#8 Det tillhör sjukdomen anorexia, hon måste få hjälp så fort som möjligt, prata med hennes föräldrar osv.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.