Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettoff-topic
Läst 6872 ggr
miss-piggy
0

Statistik om kroppen:

hehe kunde inte låta bli, Oskyldig fick detta imailboxen:

* det tar 7 sekunder för maten att komma från munnen till magen.

* människans hårstrå kan hålla 3 kg vikt.

* längden av mannens penis är lika med längden av hans tumme gånger 3.

* lårbenet är lika hård som cement.

*kvinnans hjärta slår snabbare än mannens.

*på varje fot har vi runt tusen miljarder bakterier.

*kvinnan blinkar två gånger oftare än mannen.

*vi använder 300 muskler bara för att hålla balansen när vi står.

Kvinnor har redan läst färdigt detta brev.

Männen tittar fortfarande på sin tumme

tumme.jpg

Jag ska bli smal, rik och vacker!

Alex
0

Haha. Fast det där med tummen vet jag inte om jag tror på. Vad jag vet har väl hittills alla myter om kroppsliga mått som ska avslöja penisstorleken bekräftats falska.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

exitingsvillemo
0

*fniss* faktum är att jag funderade, hela texten igenom, om det stämmer på min sambo. Så det är nog inte bara killar som visar intresse för tummar… ;)

Musiken
0

Hahahahaha!

Rubiinen
0

Hahaha ! :D

floppy
0

Hahaha

Liss
0

Hahaa.. måste ju kolla tummen nu jue!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Aviendha
0

Nu är det bokat, jag ska köpa måttband tills killen kommer ner, detta måste ju testats! Får redovisa om jag kommer fram till något intressant ;)

Musiken
0

HAHAHAHA! Ja det tycker jag att du ska gora Paulina! :)

ChristineL
0

Hahaha!

Men jag tänkte med det där med tummen, en tumme kanske är ca 5 cm, och mannens penis med ståfräs är i snitt ca 12-15 cm så då stämmer det ju :P

miss-piggy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

onödigt inlägg…min karl har en väldigt stora händer men jag är nöjd!

Jag ska bli smal, rik och vacker!

Alex
0

#9 Jo, men sen finns det ju de med extremt små också, och extremt stora. Jag menar, de med en stake på närmare 30 cm skulle alltså ha en 10 cm lång tumme? Och de som bara är utrustade med några få cm, då skulle de knappt ha nån tumme alls?

Mvh Alex
Värd för Ridsport

ChristineL
0

#11 - Jo, jag var lite ironisk där och tänkte mest på genomsnittet, tror inte heller att det där stämmer :P

Alex
0

#12 Ah okej, då är jag med. Flört

Jag tror bara det är tjejer som desperat försöker hitta ett sätt att räkna ut mannens storlek innan de tar med honom hem för att ha sex. För det har ju funnits mer än ett sätt att "räkna ut" penisstorleken genom andra kroppsmått. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport

ChristineL
0

#13 - Ja, det är lite galet det där, spelar ingen roll hur mycket man försöker vända och vrida på alla mått för det kommer ändå alltid finnas undantag. Händer, fötter, tummar och snoppar, alla är olika! :)

Royalz
0

Haha ;p

Maja
0

Haha! :D

Hoppfull
0

#13 Ändå är min erfarenhet att inga är så oroliga för sin utrustning som killarna själva… jag har då inte träffat så många tjejer som tycker att det är avgörande alls!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

floppy
0

Jag brukar säga ti pojkarna när dom nojsar om det där om storleken fram o tibax, att storleken spelar ingen roll, bara den e lagom Tungan ute

Hoppfull
0

It's not the size that matters, it's the way he swings it… som vi brukar säga Flört

Alex
0

#17 Jo det håller jag med om. Men killarna har ju ingen glädje av att kunna mäta sin utrustning på nåt annat sätt än att mäta den personligen. Det är det ju bara en tjej som har i så fall, för att kunna avgöra storleken utan att se den. Flört Sen hur många som bryr sig är en annan sak.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Hoppfull
0

#20 Hehehe nej så kan man förstås se det… nu tror jag ju att många jämför själva för sitt egos skull. Kvinnor jämför ju oxå "utrustning" (om än enbart det som är synligt) så jämförandet kommer nog inte många människor ifrån.

ElisabethA
0

Hahaha! Skrattande

LunaLovegood
0

hahaha…skitkul…

linhof
0

hehe….kul Skrattande och det där med tummen stämmer faktiskt… det som glöms berättas är att det är från penisroten man ska mäta….inte det som sticker ut från kroppen Flört och roten börjar vid mellangården…o en bit in….

dominic
0

Hahaha.Glad

WinterPrince
0

tummarna? hmm, jag trodde ju det var skostorleken man ska fråga efter.Flört

[swiss]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hahaha Skrattande Gammal men rolig tråd :P