för våt!
Jag har ett problem.
Jag blir jättevåt och är ofta inte ens speciellt sugen på att ha sex. När jag o min kille sen har sex käns det mkt mindre för speciellt honom , men också för mig.
Kan jag göra något åt dethär? Tycker det e rätt jobbigt och väldigt pinsamt att liksom nästan droppa.. :S
När jag hade sådana besvär hade jag helt enkelt en toarulle och en papperskorg nära till hands. Inte särskilt upphetsande kanske, men det uppskattades av oss bägge då njutningen blev högre som resultat.
Många killar skulle flippa ur av lycka om tjejen har lätt att bli blöt. Du ska absolut inte se det som något pinsamt, din kropp fungerar uppenbarligen utmärkt.
Det enda du kan göra om du känner dig för våt är egentligen att torka bort det. Ha en ask Kleenex vid sängen, är händigt till mycket ;-)
I övrigt tycker jag att du inte ska ha sex om du inte är upphetsad, oavsett hur våt du är. Det är ingen ursäkt för killen att skippa förspel att du är våt, upphetsning är bra mycket mer än mängden lubrikation.
Vänliga hälsningar
Cindy
Du är INTE för våt…men jag vet vad du menar. Att vara våt är bara bra, men om killen inte är så välutrustad så blir det mindre friktion när man har sex. Allt är individuellt vad det gäller hur mycket friktion som känns skönast för dig och vad som känns skönast för honom. Så se inte detta som ett "problem" som ligger hos dig, det har väldigt mycket att göra med hur "storleksmässigt" välmatchade ni är med varandra
#3 Jag har faktiskt blivit så våt en gång att jag vart tvungen att fråga om min kilel hade kommit… Det var FÖR vått
Visst är det alltid bra att vara våt, men med en kille som är precis lagom (ja vi brukar säga vi är som skapta för varandra "könsligt"
) annars, så blir det väldigt lite friktion om man är för våt. Och då är det mindre skönt för oss båda - i.af i vårat fall!
Till TS skulle jag rekomensera att skölja ur sig med lite ljummet vatten (absolut ingen tvål eller så) på kvällen innan ni ska träffas. Då blir det ju lite torrare efter som man sköljer rent en gång.
Men under själva sexakten så tänker jag på det som en annan "undviker" för att det blir för torrt annars. Och det är ju att killen drar ut sin snabel, så kanske du kan leka lite med den medan (eller bara ta en paus på någon minut). Då hinnder det som var på honom torka upp, och han måste "sno" lite av dig igen sen. Eller helt enkelt låt killen stoppa in den och torka av den några gånger till det blir lagom :)
Hakuna matata!