UnBrah
Ja de där silikon-behåarna utan varesig midje eller axelband… Kan de verkligen fungera…?
Jag snubblade i.af över en sådan på tradera (ny) för dryga 150 kr inkl frakt. Så jag tänkte - kör till!
Och jag kan säga att jag är mer än nöjd med dem i.af!
De fick ha sin debut på nyår då jag hade en axelbandslös klänning. Och efter 12-slaget så skulle vi ge oss ut i den (branta!!!) pulkabacken där vi springer upp och ner som galningar tills svetten forsar…
Och jag kan säga att efter 6 timmar i klänning och 3 timmar skidbacke - ja då satt den fortfarande där, som berget!
Det hade blivit svettigt på insidan efter skidbacken, men ändå så satt den himla bra.
De satt faktiskt riktigt bra, och har man bara inga "taxöron" så gav det ett ganska så bra lyft med. Men inget för den med direkt "hängiga" alltså (tror jag i.af). Men lite gick det allt att klistra upp dem i.af, de satt högre än utan BH ^^
Jag kan inte säga annat än att jag är nöjd, och jag rekomenderar det varmt till er andra. De är verkligen super. Superbra och superdiskreta!
Hakuna matata!
Hur i hela friden går detta till? Det är inte 1:a april idag
Nu blev jag nyfiken!

har alltid undrat om sånna bh är något att ha.. om de håller för den behandlingen så tror jag bestämt att jag ska provköpa!
Qui dormit, non peccat
Jag kan bara hålla med, jag har också prövat en sån och är också helnöjd 

Hej!
Detta lät ju väldigt spännande. Jag jobbar som målare vilket innebär en himla massa viftande med armarna vilket ofelbart leder till skav från bh:n hur skön den än är i vanliga fall.
Tror ni som provat den funkar att ha under en hel arbetsdag eller blir det fuktigt och obehagligt som under ett plåster efter en jobbig och svettig dag?
Jag har små bröst men det borde väl förhoppningsvis funka ändå bara man väljer rätt storlek.
#4 Jag tror nog faktiskt det skulle kunna fungera. Jag tänkte i.af inte alls att jag hade den på mig.
Dock mpste man tvätta av den efter varje anvöndning för att den ska fästa ordentligt igen.
Hakuna matata!

#4 Det du borde ha är en sportbh isåfall, enda som är någorlunda funktionellt och bekvämt vad jag har kommit fram till =)
Qui dormit, non peccat
Jag skulle tro att en bh som korsas i ryggen (sitter ganss så tätt mot halsen) är det bästa. Den delen rör sig så lite som det går. Men jag antar att sportBH redan testats…?
Hakuna matata!
Jag har också en sån och tycker den är väldigt bra! Dock har jag inte förvarat den så bra så det har fastnat små hår och damm på insidan som jag inte får bort, så nu använder jag den inte längre ..
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Även min syster har en sådan och är helnöjd! Dock är mina lite för mycket av taxöron för att den ska sitta vettigt på mig, möjligen om jag går upp en storlek kanske..
Med vänliga hälsningar
Chess

Jag ska nog köpa en sådan och prova.
Tack för tipsen.
#6 De sportbh:ar jag har blir det tyvärr också skav av. På ryggen och framför allt under armarna.
#10 Halter neck då? =)
Hakuna matata!

" 11 tyvärr har jag en alltför mesig nacke för det, den kan knappt bära upp ett halsband, haha