Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettpms
Läst 5654 ggr
[LucyInTheSky]
2010-10-19 17:41
0

"gnäll"

I dag är inte min dag.. Har snurrat till det mesta, bränt maten och jag skulle egentligen städa men har ingen ork. Även prov i företagsekonomi i morgon som jag bör plugga på men läser en sida om minns inget och får börja om.. =(

Känner mig trött, har ont i min mage och ner i låren, yr och ser små härliga gula prickar när jag reser mig + illamående känsla när jag ska äta.. Underbart.. eller inte. =( Och mitt humör är värre en en tornado idag.. Tur min sambo jobbat.

Behövde bara gnälla av mig lite tror jag.. Ganska onödigt inlägg egentligen.

Hoppas på att mensen sätter i gång nu någon gång så denna pms kan ta slut snart.

Ibland undrar jag om det inte hade varit skönt att byta kön..

Musiken
2010-10-20 23:51
0

Det hade det nog nagon vecka i manaden Flört

Annars sa far man hoppas pa forstaende partner och glass och massage :P

Cazzos
2010-10-24 18:01
0

Har du pojkvän? Lite puss och mys (inte sex haha) kanske lättar på hjärtat? :)

[LucyInTheSky]
2010-10-24 18:11
0

Fortfarande gnällig.. Dag 31 nu och fortfarande ingen mens.. Brukar få den runt dag 28-30 så den är ju inte jätte sen men symptomen är fortfarande här och jobbiga.

Trötter, ont i magen och yr.. Händerna är skakiga och humöret är ju som sagt inte det allra bästa.

Sitter i dag och försöker göra klart ett arbete till skolan och det enda som rör sig i mitt huvud är mensvärken och stress över att jag inte kommer någonstans med arbetet.. =/

Urk urk..

Sa till min sambo att det kändes som om någon kört över mig med en traktor.. Han kramade om mig, gav mig en puss på pannan och sa: "Jag ska ta reda på vem den jävlen var så ska han få" Ha ha.. Han är söt min Rasmus.. =)

pyromanen
2010-10-24 19:54
0

Det som hjälper på mig är motion, hälst mycket. Inte att jag brukar vara minsta sugen på att motionera, tvärtom, men det hjälper! Denna veckan blev det av en slump så att jag skulle gå extremt mycket på jobbet (7 timmars promenad utomhus i mycket friskt tempo) just på värsta dagen. Var naturligtvis helt slut sen, och hungrig så jag fick äta massor.  Men all obehag och mensvärk var som borttrollat.