Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettoff-topic
Läst 9621 ggr
rebelme
0

när du halvsover/sover

Har ni nån gång gjort nåt riktigt korkat när ni sover/halv sover?

rebelme
0

här om kvällen låg ja å sov i min sambos knä på soffan. sen väckte han mig å sa att vi skulle lägga oss. vi kröp ner under täcket å sen fick ja för mig att de va nåt ja skulle ha.

så gick upp te köket å ställde mig å bara glodde te slut öppna ja kylskåpet å kolla. då fråga sambon va ja höll på me.

då sa ja bara att ja skulle ha en sak å lät väligt grinig (tydligen). sen blev ja nog arg på mig själv. tog en sked ur lådan gick tillbaka te sovrummet å slängde skeden på sängbordet å la mig.

ja kommer bara ihåg nåra sekunder hit å dit. men ja vet att ja va jätte arg för att ja inte kunde komma på va ja skulle ha när ja stog i köket.

dan efter så skratta ja så tårarna sprutade när sambon berätta va ja hade gjort.. de va ju då ja kom på vad ja gjort…

viktoria91
0

En gång satte jag mig på golvet bredvid sängen och drog ner täcket. Jag har även råkat sparka ner sambon på golvet. =P

Salladshataren
0

Lagt handen på ex's ansikte och försökt putta ner honom ifrån sängen ett ex antal gånger. Även slagit på han.

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

fia-mia
0

Jag pratar i sömnen jätteofta. När jag var på sovaöverparty snackade jag om hur mycket jag älskar Pär, det konstiga är att jag inte känner nån med det namnet.

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

viktoria91
0

Jag är även superduktig på att skicka oläsliga sms!

Sara
0

Jag går i sömnen ibland. Har vaknat halvt om halvt påklädd i sängen, naken ute på balkongen, uppe på matbordet i vardagsrummet letandes efter ett hål i taket så jag kunde komma därifrån.

Pratar oxå i sömnen.

Sara

Aviendha
0

Det dummaste jag gjort var väl den gången jag skallade väggen när jag skulle vända mig, ont! Eller då jag drämde knytnäven i väggen stenhårt slogs väl i sömnen eller något.

Sen pratar jag i sömnen en massa, och det kan vara rätt logiskt med då jag sitter upp har ögonkontakt och gestikulerar. Dumt vet jag inte men småjobbigt när folk tror att jag är vaken och jag vet inte alls vad de pratar om dagen efter då de diskuterat och kommit övernes om något med mig - när jag sov!

chade
0

pratat i sömnen har jag gjort några gånger.. hade precis blivit tillsammans med en kille, och vi sov med varandra. så hade jag sagt massa saker om varför jag inte kunde vara tillsammans med honom och grejer. haha! Tror mitt undermedvetna pratade lite den gången, för vi var tillsammans i 11 månader och jag blev inte ens kär i honom.

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Gudris
0

Min kille brukar ibland försöka prata med mig när jag sover/halvsover och då få konstiga svar, men annars är jag nog lugn…

Saga85
0

Ährm, för några år sedan sov jag på mina föräldrars vardagsrumssoffa. Antagligen hade jag en sexig dröm, för jag vaknade upp av att jag låg och "pillade" på mig själv. Tog några sekunder innan jag vaknade till och insåg vart jag höll på att pilla. Skäms

Som tur var var ingen annan vaken då så vitt jag vet.

RuiXue
0

Jag är rätt lugn när jag sover. Varkens pratar eller går i sömnenGlad

Jennie

rebelme
0

#11 oj vilken tur du har :) hihi  föruto att ja ä helt knäpp när ja halv sover så pratar ja nästan mer när ja sover tror ja.. men ja går inte lika mycke nu som förr.. mamma har hittat mig både i köket å i medecinskåpet :S

Pralinens
0

Jag är helt galen när jag sover…. Jag har hört en massa från kompisar om att jag sjungit fint, pratar oavbrutet och när jag är hemma går jag i sömnen… en gång vaknade jag på golvet bredvid min garderob som jag tömt ut över hela golvet :P

Tixy
0

Svarar på sms i sömnen - check!
Knuffar ut pojkvännen ur sängen - check!
Smeker pojkvännens ädlare delar i sömnen - check!
Vänder därefter rumpan mot honom och letar efter hans ädlare delar (med rumpan) - check!
Smäller armbågen i ögat på pojkvännen - check!
Pratar i sömnen - check!

…. Alla dessa saker har hänt ett antal gånger, funderar på att sova med tvångströja eller något.. Tyst

Endroppeihavet
0

Knäar maken i pungen, armbågar stackarn i nyllet, snarkar som en gris och tar upp hela sängen och snor hans täcke när mitt trillar ner på golvet av mina nattliga aktiviteter.

Jag är en sån trevlig fru jag.

När jag var yngre var jag dock en riktig pratare och "gåare".. Har tydligen suttit upp med öppna ögon och börjat prata om diverse saker, detta under en övernattning hos en kompis som blev.. rädd..

Låste ut mig på sommarstället och vaknade på gräsmattan av att eldmyror bet mig i baken..

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Sweelin
0

Jadu, jag har skällt på min pojkvän i sömnen och samt slagit och sparkat honom Förvånad Prata ibland brukar jag göra men bara när jag är arg eller ledsen Flört

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Sara
0

Jag och min pojkvän snackade om spöken när vi hade lagt oss igår. Så när han precis höll på att sova hade jag skrikit nått om att VI ÄR INTE ENSAMMA HÄR! och varit totalt livrädd i sömnen. Han misstyckte inte för jag goade in mig under hans täcke efteråt. Glad

Sara

Mona22
0

Många dumma saker har man gjort.

Min man sade att jag kollat ut genom fönstret inatt och berättat att det snöat en halv meter.. Finns inte en endaste flinga härSkrattande

Har berättat om en hamster som jag glömt ge mat (har ingen hamster) och blev arg att min man ej påmint mig.

En dum sak man gjorde var på en kompis. Jag brukar alltid ligga och krama min man innan man somnar, och jag och en kompis hade tältat, jag låg och kramade henne när vi vaknat . Haha.

Har slagit till min man flera ggr.

MEN.. som tur är gör min gubbe likdant ibland och pratar om alla möjliga saker.

Karmatarerskanise
0

Jag skriker till ibland, slår mig i väggen, slår på killen, pratar och ibland går jag i sömne.