Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettskönhet-och-mode
Läst 6720 ggr
rebelme
0

Rengöring?

Hur gör ni när ni rengör ansiktet?

Hur ofta rengör ni?

vilka prudukter använder du?

rebelme
0

själv känner ja mig väldigt lost i den världen. men ja hitta nån rengörning mjölk(?)

som ja gnuggar in å sköljer av. på kvällarna.

Cazzos
0

Jag använder Neutrogenas produkter mot fett, pormaskar och finnar.

Jag får ganska fet hy efter några dagar så jag använder några produkter från Neutrogena regelbundet. Har aldrig haft problem med finnar men det kan hända att de kommer upp i pannan eller runom näsan ibland.

Birke
0

Jag använder honung, balsam eller olja. Balsam (bm-godkämt) använder jag när jag har smink ("bm-godkänt"), honung när jag inte har smink och gör en oljetvätt då och då när jag orkar. Ofta gnuggar jag bara med vatten.

Maria
0

Olivas produkter på apoteket.

Noggrann rengöring på kvällen och ansiktsvatten på morgonen.

/Maria

Rustibus
0

Själv använder jag bara vatten,morgon och kväll funkar hur bra som helst Glad

[Tassy]
0

Tvål och vatten duger fint när jag är smutsig…

Skolhataren
0

Morgon och kväll tvättar jag ansiktet med Formula 10.6's serie.

[Fiction]
0

Förr tvättade jag bara ansiktet med vatten morgon och kväll (obs! ingen tvål) och rengjorde med Blåvitts rengöringsmjölk (vet ej om den finns längre) de få ggr jag hade sminkat mig.

Numera har jag dock börjat använda mig av Dermalogicas produkter, som visserligen är dyra men väldigt bra i mitt tycke. (Billigast är att köpa dem på nätet, t ex här.)

Varje morgon tvättar jag ansiktet med vatten och en rengöringskräm från Biotherm (funderar dock på att köpa på mig en från Dermalogica i stället, eftersom jag tycker bättre om deras produkter) och därefter använder jag en peeling från Dermalogica.

Använder även en ögonkräm och en mjukgörande kräm från samma märke.

[Fiction]
0

#1 Om du inte vill ge dig på Dermalogicas dyra produkter, kan jag rekommendera Body Shops.

rebelme
0

#9 hmm de får jag nog ta å göra..