Bra mascara?
Jag har två mascaror. Den ena är vattenfast och den andra inte. BÅDA ger mörka ringar under ögonen (utan att jag gråter eller det regnar) efter några timmar vilket jag naturligtvis inte vill ha.
Har ni tips på bra och inte för dyra mascaror?
Sara
Gärna Yves-Rocher om nån använder därifrån.
Sara
Efter över ett årtionde i billig-mascara-träsket fick jag ett prov på Lancome Hypnose Drama, och nu är jag hooked!
Den är dyr, men så sjukt bra. Älskar formen på borsten, att det inte blir klumpar hur slarvig jag än är, och att den ger perfekt tjocklek och längd på fransarna.
Tidigare var Loreals 2000 Calorie min budget favorit.
Vänliga hälsningar
Cindy
Vad kostar Lancomen ungefär?
Sara
Hmm använder Loreals lash arcitect…förhållandevis billig o superbra! Testar inte mkt utan har varit mkt nöjd!
Jag tycker Maybeline och L'Oreal har bra mascaror
Minns dock inte vad min favorit heter nu då den ligger hemma, men kan kolla imorgon- den höll i alla fall en hel kväll i varmt fuktigt klimat
Inte en fläck under ögonen trots att jag hade svettats mycket!
Jennie
#2 Den använder jag med och kan också rekommendera den. 

Jag anvander Maybeline's mascara. Den guldiga… Kommer inte ihag vad den heter, men det var en geisha i reklamen pa TV iaf :P
// Amanda
Lash Architect från L'Oreal är det som håller hur bra som helst för mig! Hade den en hel kväll i Kina i juni och det var väl runt 30-35 grader och hög luftfuktighet. När jag stod och välkomnade gäster så var dörren öppen så luftkonditioneringen gjorde ingen nytta. Svettades som en gris men mascaran höll!
Jennie
#9 Den har jag funderat på att testa också, men det har inte blivit av än.
Jennie
# 10 Den är anti-panda-eyes också så jag hoppas den håller vad den lovar. 
Sara
Jag är i samma sitts och har provat mascaror från 50 till 500 kronor… =/ Berätta hur det gått efter ett par dagar och lite senare resultat med!
Hakuna matata!
Ska jag göra. 
Sara