Dumma känslor!
Jag fick i helgen reda på att killen jag träffat lite har en tjej. Jag vet inte hur länge han har haft det men iaf 5-6 veckor minst.
Så jag är naturligtvis jättearg över att han har fått mig att vara med honom när han redan har tjej, jag är inte den typen. Sen är jag ju dessutom ledsen över sveket att han ljög när jag frågade om han hade flickvän.
Jag vill absolut inte ha nått mer med honom att göra! Men ändå så skulle en liten, liten del av mig ta emot honom med öppna armar om han bad om ursäkt och sa att det är mig han vill ha.
Varför känner man så? Är det typiskt kvinnligt?
Dumma ologiska känslor!
Sara
Hormoner…känslor…kan man sätta gränser för hur man lever ut, men givetvis kommer känslorna ändå att finnas kvar! Du är ju mänsklig! Sitter själv o vill hångla på ngn omöjlig…hela sverige emellan, stor åldersskillnad…och mkt mer…helt ologiskt…..men så är det ibland!
Typiskt kvinnligt? Nejdå, snarare typiskt mänskligt! För vilken människa vill inte ha en kram, en ursäkt och en bekräftelse (som en liten revansch) i en sådan situation? Jag tror inte att jag känner någon.
Dessvärre, får du nog nöja dig med att slippa honom och acceptera att folk som beter sig på det här viset varken har tillräckligt med självinsikt eller självkritik för att inse sina brister och be om ursäkt för skador de åsamkat andra.
Du är en tuff tjej, så låt inte den här lilla skiten diktera villkoren! 
Onej, han kommer inte innanför mitt skal igen.
Även om en del av mig skulle vilja säga ja så är min stolthet större och jag vill inte vara med en sådan kille.
Sara

Sara. tycker du tänker helt rätt. det är väldigt dålig stil av honom att ha en annan och gör han så mot dig nu så kommer han nog förmodligen inte vara trogen mot dig om det skulle bli ni.
tycker du ska leta efter någon annan.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
# 4 Precis! Så där om trohet tänker jag oxå.
Sara
det är bara att tänka vad han har gjort mot dig.. han är inget att ha… du förtjänar någon bättre ;)
Alla förtjänar nått bättre än sådana killar.
Sara
Usch, ett sånt svin. Men nu kan du ju koncentrera dig på att ha armarna öppna för en bra snubbe istället 
_No way! Yes way!