Orgasm i sömnen
Någon annan som får det med jämna mellanrum? 
Jag är i ett distansförhållande och pillar inte på mig själv, utan låter det helt enkelt vara. Så jag tror min kropp sköter det själv när jag sover, eftersom det är "nyttigt" xD Kan det vara så? Jag kan inte minnas att detta har hänt när jag var oskuld :o Och jag är så himla rädd om jag ligger och stönar när jag sover? XD
När jag vaknar så är jag helt avslappnad och mår skitbra, jag är ganska säker att jag inte har pillat på mig själv i sömnen. Jag såg en gång på internet om en tant som gjorde någon övning (?) så hon fick orgasm utan att röra sig själv, kanske så det går till?
Menar du att du drömmer att du får orgasm? Isf händer det mig ganska ofta och jag har aldrig fått höra av någon sängpartner att jag ligger och stönar när detta händer. Tror därför inte att du behöver vara orolig för det. 
P S Jag flyttade över tråden till "övrigt", tyckte att den passade bättre där. :)
Ja typ, jag känner själva känslan också. Fast det är inte samma sak som när man äter något, för då blir man aldrig "mätt" på det, man är ju skitsugen på godis nästan morgon om man drömt om att man ätit godis. Men jag ju inte alls kåt när jag vaknar när jag fått orgasm i sömnen XD

Dt är faktiskt vanligare än man tror, har själv vaknat av mina egna stön. XD Sambon undrade vad jag höll på med.=P
#3 haha ojj vad pinsamt XD Jag bodde på ett internat innan och bodde med olika vänner och jag var så rädd att dem skulle höra mig i sömnen eller nåt xD Och sen var ju dörren söndersparkad så allt hördes utifrån och inifrån XD
Händer mig också ibland… :)
Jag vet inte vad jag drömmer men jag brukar vakna mitt i dem eller precis när det är över…:P Så jag är helt hundra på att jag inte rör mig själv…
Jag har delat säng med pojkvän och sånt när det har hänt, och inte fått höra att jag stönat eller liknande… hehe…
Mm, jag har oxå fått orgasm flera gånger i sömnen.
Sara
jag med..vaknar oftast av de när de händer.. ibland händer de mer ibland mindre de går i perioder för min del hahaha..

Ja, det händer. De gånger jag minns vad jag har drömt, så har jag oftast drömt något erotiskt. Oftast brukar jag vakna mitt i eller strax efter, och må riktigt bra! 
Det har hänt mig med någon gång ibland, det går i perioder!
men jag brukar alltid vakna av det precis efter, och för att jag ligger och vrider mig i sängen 
Jag tycker att det är rätt så ballt, trodde nästan att det bara var jag. Började bli orolig för att det var något fel på mig, haha!
Små stjärnor lyser också i mörkret.

Jag får också i sömnen :) Började komma då jag kom in i tonåren, sen har det bara fortsatt. Tyvärr händer det inte sådär jätte ofta. :( Nån gång varannan månad kanske. dock har det bara hänt en gång när jag inte sovit själv som tur är.
Med jämna mellanrum :) Min allra första fick jag i sömnen då jag var 10-11 år, och hade ingen aning om vad det var. Läste igenom massor av kamratposten för att få svar, sen började jakten på orgasmen :)
här är en till…….för mig sker det endast i perioder då jag inte har sex eller tar itu med saken på egen hand
jag brukar aldrig komma ihåg vad jag drömmer man vaknar alltid precis innan jag får orgasm och det sker alltid utan att jag har rört mig själv