Ont
en lite udda fråga kanske.
Jag har ont i klitoris. Det känns som att någon trycker in en nål så fort jag rör där, eller går på ett visst sätt eller ska sätta mig ner på en stol.
Detta har hänt mig en gång tidigare för några månader sen, det gick över efter några timmar. Det är inte särsilt bekvämt. Vad kan det här bero på? Jag har haft såhär hela eftermiddagen. Och HUR blir jag av med det?? någon som har haft liknande? Borde jag prata med en gynekolog? Detta har ju endast hänt 2 gr.
Det kan kanske vara en liten bit toapapper eller ludd från kläder som sitter och skaver precis vid klitoris. Se om det hjälper att bara tvätta av lite
Jennie

Nää, det kollade jag på en gång. Och jag har duschat men det är fortfarande så :/

Ibland har man ont utan anledning sitter det i för länge så gå till en gynekolog. jag har själv kramper i slidhålet eller vad man ska kalla det ibland o det hugger som knivar..

Oj, det lät inte bekvämt :/ Jag avvaktar & ser då.

#4 hehe nej det e det inte kan jag lova dig. ibland viker sig benen. men som sagt e du orolig ring en gynekolog du behöver kanske inte ens gå dit..
Du har inte cyklat eller liknande som kan ha påverkat?

smörj med barnolja eller något sånt. det kan vara att du är torr.

#7 jag tvättar mig alltid med barnolja istället för tvål. :)
Har man oförklarliga smärtor i underlivet tycker jag att man ska till en gynekolog och prata om saken!
Om man som #3 har kramper och smärtor kring slidöppningen kan det vara vestibulit.
Vänliga hälsningar
Cindy

#9 har bara ont där vid mens o ägglossning typ