Hur gör ni?
Hej!
Rakar ni er där nere? Hur i så fall? Hyvel, vaxning mm?
Tar ni bort allt eller fixar ni "frisyr"? Eller trivs ni som allra bäst när håret får växa hej vilt?
Skulle helst vara i stort sett kal där, men får lätt utslag av rakning och vaxning är inte effektivt på min kraftiga hårväxt där nere så jag brukar låta det vara. Ansar bara lite med min epilator vid bikinilinjen.
Jennie
När jag var yngre brukade jag raka bikinilinjen, men fick så mycket fula, kliande utslag av det. Numer nöjer jag mig att ansa till med sax.
Jag tycker det ser väldigt konstigt ut med folk (både tjejer och killar) som ansar/rakar/vaxar mer än bara "bikinilinjen". Så…naket…men smaken är som fittan 
_No way! Yes way!
#1 Finns det inte bra krämer som motverkar utslag? Jag får med lite röda fula utslag och hade tänkt köpa nån kräm, har bara inte blivit av..
#2 Håller med. Brukar också nöja med med saxen.
#3 kan mycket väl finnas. Jag har bara testat RFSU's och det gjorde ingen jätteskillnad precis så jag har inte testat annat sen för jag är inte mycket för krämer alls.
Jennie
Jag ansar på själva kullen och sen använder jag Veet hårbortagningskräm från blygdläpparna och bakåt.
Sara

Jag rakar med hyvel och lämnar en liten frisyr till pojkvännens förtjusning :) Funderar på att testa vaxning, men har inte vågat än…

Jag rakar/ansar så att lite hår finns kvar. känns som pedofilvarning när man ska vara slät som en 8 åring enligt killar.
Ni som ansar, ansar ni hela kullen jämt eller gör ni frisyr? Hur kort ansar ni?
Sara
Jag brukar klippa bikinilinjen så kort det går, resten kapar jag av till en "bekväm" längd (ett par cm kanske). Tycker det är fint med hår, men det är skönt att slippa trassel vid mens och sex 
_No way! Yes way!
Jag brukar ansa hela kullen jämn, ganska kort och raka bikinilinjen. Händer att jag rakar och fixar frisyr men det kliar så när det växer ut..

Jag rakar bort allt. Tycker att det blir sa lent och skont nar allt ar borta, plus att jag inte har talamod till att fixa frisyr, lattare att bara kora av allt ;)
Epilerar ibland nar jag varit lat och inte rakat pa ett tag, men det blir ratt sallan.
// Amanda
Epilerar rubbet när jag orkar, oralsex blir så otroligt mycket bättre när man är helt slät!
Men senaste tiden har jag bara orkat köra bikinilinjen och och slarvigt klippa ner resten.
Vänliga hälsningar
Cindy
kör bikinilinjen med epilatorn. Blir tofsen för lång och trasslig så går jag loss med saxen tills det är lagom längd, men då brukar jag få skäll för att det blir "stickigt"
mer lurv åt folket!

Rakar allt.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
#6 Finns det en kräm som tar bort håret =O?
Haha oj, märks att man inte kollar så mycket på saker och ting så som tidningar, produkter osvosv xD
-.::Mvh Evve::.- Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg
Har precis fått för mig att vax kan vara ngt för mig….hua aj, aj…men skam den som ger sig!
Jag rakar bort rubbet. (Använder hyvel.)
Körde på vet Veet idag. Tänkte ge Veet en chans till. Om inget annat så vart det en snabb väg till att få busken kort nog till epilering eller effektiv rakning utan att behöva använda sax först
Jennie
# 16 Veet har en hårborttagningskräm som fungerar sådär. Den är egentligen inte för intimhår men jag kör ändå. Enda är att man kan bli lite öm om man låter den sitta förlänge.
Sara
#20 Läskigt =P
-.::Mvh Evve::.- Medarbetare på Kanin.Ifokus
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg