Min kväll
Mensvääärk! :( Usch vilken hemsk vecka jag har haft, hitills. Stressa, stressa, stressa och jag känner verkligen av det och har inte alls mått bra. Så idag ska jag ha något som kallas Min kväll :D Och vad handlar Min kväll om, jo såklart mig! :-D
Jag har köpt en liten coca cola och en liten chipspåse som jag ska mumsa på när jag ser på Vampire Diaries, samtidigt som jag har en ansiktsmask. Trevligt värre!
Vad gör du när du relaxar? :)
jag tar mig ett långt varmt skönt bad med musik och levande ljus.
m-koppen är suverän, man kan bada i godan ro utan att behöva bry sig!

Jag har aldrig mens eller mensvärk 
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Det är härligt att vara gravid 
Haha ^^
Jag brukar ta mig en catnap
Men har jag mensvärk (som inte är kronisk) så brukar jag ta ett par värktabletter, säga några väl valda och sen sitta framför datorn. Idag har jag haft ont i magen i precis 5 månader, har bara sämre eller mindre dåliga dagar. Men choklad brukar få mig på gott humör
Och mys med min man så klart!
Jennie
Jag har faktiskt en himla tur jag, för jag använder P-ring och innan jag började använda den hade jag mensvärker som jag trodde skulle spränga min mage och jag hade även mens som niagarafallen, men nu har jag nästan ingen mens och absolut ingen mensvärk! Tack mina underbara P-ringar 
Salladshataren; varför har du ine det?

#8 Cerazette, en gåva ifrån himlen
(för min del iallafall)
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Själv klarar jag mig utan mensverk oftast.
De gånger jag får mensverk känns det som en stark hungerkännsla som inte ger med sig hur mycket man än äter… Finns inget värre än att känna sig konstant hungrig i mina ögon 
Hakuna matata!
#7 vad är en p-ring?? skulle va himla skönt att slippa forsränning o värk var 5e vecka..!
#11 Det ger samma skydd som p-piller men sitter i slidan. Är en gummiring som man stoppar upp och har 3 veckor. Sen tar man ut den och har mens.
oki! det låter ju kanon.
#13 Det är kanon :)

#7 samma här. helt underbart att slippa värken osv.
Men det funkar ju inte på alla bara för att vissa slipper det onda så få inte falska förhoppningar ni andra
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
#13, P-ring var verkligen min räddning. Hade provat massa p-medel innan jag nästan gav upp, allt satte mitt humör i totala svängar. Sen kom min gynekolog och sa att jag skulle prova P-ring. Jag har haft dom i ett år nu, och mår så himla mycket bättre. Tyvärr är det inte så vanligt med p-ring så dom är rätt dyra
Men för mig är det värt det
#16 Ja, dom är dyra och ingår inte i högkostnadsskyddet. Men det är det värt enligt mig.
Tar ett mysigt bad, ljus, rökelser, badkulor, äter gott om jag är själv, kollar på 'Min' film, pysslar om mig själv så att man överlag mår bättre. Nu senast testade jag en budget-peeling som jag nu avgudar och ska göra varje vecka, kanske tom 2 ggr ;)
först tar jag en hel radda med smärtstillande, sedan brukar jag bara krypa ihop som en boll på sängen och försöka sova mig igenom den värsta smärtan. När jag vaknar så brukar jag vara glad och tar mig en promenad ner till affären där jag inhandlar allt möjligt massa onödigt :P brukar mest bli en massa olika chips och massa choklad, jag som inte ens gillar choklad igentligen :) haha. efter den vanliga ritualen elr vad man ska kalla det för så ligger jag bara hemma i sängen, svullar och svettas och sänder mördar blickar mot alla som råkar röra sig förbi mitt rum :P XD
Först långpromenad i skogen, sen duscha jättevarmt, byta om till myskläder, in på soffan med filtar och en fackbok om keramik-nånting… stor kopp grönt te, kanske lite vaniljglass med massa hackat mörk choklad på…. kanske sätta på musik o dansa lite polska i vardagsrummet… kanske lite tv.
Myskläder, choklad, en bra film att se liggandes i soffan under täcket.
Sara